Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 44 of 44

xtrap problem

This is a discussion on xtrap problem within the Tech Support forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; haha nope.. did not work.....
Page: 3


  1. #31
    MATSUKI
    Guest

    Default

    haha nope.. did not work..

  2. #32
    Black Irish Senior Member sir_locksley's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Phoenix, Arizona
    Posts
    1,758

    Default

    Matsuki still play ares? or what server?

  3. #33
    MATSUKI
    Guest

    Default

    nah i quit ares a during KE.. sold that char to some noob from what i ve heard =/ im playin logos

    im surprised people from ares still remember me hahah

  4. #34
    Senior Member orko's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Lima - Peru
    Posts
    733

    Default

    solution >_< in the other post >_<
    delete the xtrap folder and xpav00.dll

    and then log in game [/b]
    worked for me thx!

  5. #35
    Senior Member :Blaster:'s Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    CZ
    Posts
    934

    Default

    worked for me thx![/b]
    for me too!

  6. #36
    G0D
    Guest

    Default

    GG worked for me :wub:

  7. #37
    GhostMan
    Guest

    Default

    worked 4 me
    thanx

  8. #38
    Senior Member xeck's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Lima -Perú
    Posts
    75

    Default

    i knew it will work

  9. #39
    morgoth666
    Guest

    Default

    solution >_< in the other post >_<
    delete the xtrap folder and xpav00.dll

    and then log in game [/b]

    Work for me thx...

    just dont touch anything, and wait for update, seems like error but not....just wait

  10. #40
    William
    Guest

    Default

    Its not letting me download it from rapishare =(. Can some1 else upload it somewhere else and post?

    Nvm I found a .rar extractor for another upload thankyou anyways.

  11. #41
    Senior Member xeck's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Lima -Perú
    Posts
    75

    Default

    tell my where u want it to upload it
    but do It fast i g2g soon

  12. #42
    Senior Member xeck's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Lima -Perú
    Posts
    75

    Default


    filefront link
    i hope that work

    http://files.filefront.com//;7785301;;/

  13. #43
    sub
    sub is offline
    Senior Member sub's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gold Coast, Australia
    Posts
    309

    Default

    i get some problem on my desktop, laptop works fine thou. reinstalled, try multiply fixes to no avail.

    K2 once again update game to keep out koxpers, and it stuffs up the legit players. And within hours koxpers will be back. Already started actually. Silly thing KO did, was upload 1481 patch up yesterday during maintainance to test it. Hackers download it and make crack off it before patch is even released.

  14. #44
    Fubuki
    Guest

    Arrow

    The only way ti avoid this X-Crap XD issues is tryin like 15 times to download the new patch, i dont trust fast links :S this works for me, i hope it does too for u all




Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •