Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 36 of 36
Like Tree6Likes

Annally Retentive

This is a discussion on Annally Retentive within the Trading disputes & reports forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by padi fresh screen shot from ingame Uploaded with ImageShack.us I sold you +8 weak diet, im holding ...
Page: 3


  1. #31
    Regular Member Annually Retentive's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    94

    Default

    Quote Originally Posted by padi View Post
    fresh screen shot from ingame



    Uploaded with ImageShack.us
    I sold you +8 weak diet, im holding my new +7 fire rain.

    Its about time you quit this BS, everyone in game knows me, im legit. Everyone ive traded with on this forum will vouch ive always gone first and paid without any issues.

  2. #32
    Senior Member
    Join Date
    May 2013
    Posts
    392

    Default

    Nobody would sell a +8 Windforce and buy a +7 Windforce. I call BS.

  3. #33
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Slovakia
    Posts
    464

    Default

    Quote Originally Posted by Annually Retentive View Post
    I sold you +8 weak diet, im holding my new +7 fire rain.

    Its about time you quit this BS, everyone in game knows me, im legit. Everyone ive traded with on this forum will vouch ive always gone first and paid without any issues.
    yea well padi traded with eye4eye for 150usd, didnt have problems, then with you and he got scammed, then he bought char from fastfingaz for ~400usd and had no problems. mind wanna tell me why he would do this topic if you didnt scam him? saw you selling nice amount of unbind scrolls(which you got from padi for the bow..), so you heard usko and euko are merging and unbinds are gonna be useless?

  4. #34
    Regular Member Annually Retentive's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    94

    Default

    Yes im selling Unbinds because maybe if there is a merge they will be useless, ive bought 500 unbinds over the last 5 months, for trades and bought cheap. whats the problem with that?

    You ask me why, tbh i dunno. I thought he was trolling me at first due to his smiley faces in his posts, and his ridiculous idea of what proof is ie "selling account with no bow so ive been scammed"
    But then i got my paypal frozen, and seems he tried a chargeback.

    And i sold the +8 bow and bought a +7 due to want ing too still attend Juriad mountain, and not be so active to need +8 .. what wrong with that?

  5. #35
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Jewland
    Posts
    953

    Default

    Quote Originally Posted by Annually Retentive View Post
    Yes im selling Unbinds because maybe if there is a merge they will be useless[actually on usko u can unbind stuff so... nice try], ive bought 500 unbinds over the last 5 months, for trades and bought cheap. whats the problem with that?

    You ask me why, tbh i dunno. I thought he was trolling me at first due to his smiley faces in his posts, and his ridiculous idea of what proof is ie "selling account with no bow so ive been scammed"
    But then i got my paypal frozen, and seems he tried a chargeback.

    And i sold the +8 bow and bought a +7 due to want ing too still attend Juriad mountain, and not be so active to need +8 .. what wrong with that?[everything?]
    you are t he SHITTY one in this TRADE BRO
    Dont LIe to Us we Know how To DetEcTe LiArs !!!!1 so if you try one more time i will call my advocate +972 0549108273 , name is gil viva espania

  6. #36
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    314

    Default

    still.. there is no solid proof.. I know none of the guys and just read all the comments.. nothing indicates annually really scammed padi..

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •