Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 31

1st solo PK video

This is a discussion on 1st solo PK video within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; 960 heal is not worth spaming if mana is low, maybe 1920 but wasting time for 960, to me, is ...
Page: 2


  1. #16
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alabama, USA
    Posts
    1,427

    Default

    960 heal is not worth spaming if mana is low, maybe 1920 but wasting time for 960, to me, is almost pointless.

    And cava ur fps are shit! gg get some more computer memory. :P

    And sneaky, soongpoo character wont recieve a 1900 spike unless maliced. Max 1200 (normal 850-900), bloody beast a bit less (550-650).

  2. #17
    Sneakyyy
    Guest

    Default

    aha ok but still i was 61 as tank with 4.2k hp and all i had was buffs and 960 heal and all i used was that
    till i could earn a ms +7 then i went to bp and still used 960 heal

  3. #18
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    loose the matchless, get 1920 heal.

    with a dd shield u dont need to slide, tank their asses , the combo is good tho.

    cut the runing parts, or speed em up, and choose better pk scenes and battles, war is perfect scenario for recording imo, can get loads of kills :P

  4. #19
    imma cut you up Senior Member lIIIIIIIIIIl's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    United States of Eurasia
    Posts
    3,225

    Default

    game camming in war is like, death for me. in cz when i gamecam fps drops to 7-8.. imagine war.. yikes. i probably can't even judgement then.

    btw for most of the parts i WASN"t sliding! :lol: i was using w rr combo but fps is so low it just makes me look like i'm sliding! the part where i ran from those rogues because 2 sins were attacking me + 1 archer.. couldn't tank all 3... for warrio i ran cause of parasite.. i hate the low fps it makes w rr combo go horribly wrong

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alabama, USA
    Posts
    1,427

    Default

    Originally posted by Dro
    loose the matchless, get 1920 heal.

    with a dd shield u dont need to slide, tank their asses , the combo is good tho. *

    cut the runing parts, or speed em up, and choose better pk scenes and battles, war is perfect scenario for recording imo, can get loads of kills :P
    it's kinda a double whammy when doing that though, if you lose machless and get 1920 then you would also have to lose malice if you want to keep 2kbuffs and party cure.

  6. #21
    KENETHPL
    Guest

    Default

    I dont like your move. U all the time runing in cz, nothing more (1 ks :blink: ) U are angry when some1 is debuffing u, but u are doing this all the time. On this level i expect more then this :angry:

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alabama, USA
    Posts
    1,427

    Default

    Originally posted by KENETHPL
    I dont like your move. U all the time runing in cz, nothing more (1 ks :blink: *) U are angry when some1 is debuffing u, but u are doing this all the time. On this level i expect more then this *:angry:
    Then why dont you offer to 1v1 him instead of talking shit? He would own you. I think he was never arngy about debuffs but sense he is a buffer its more annoying. If it wasent for his low fps I think the video would have looked better.

    Also, if you knew the gear he uses you would know why he die somtimes.. its not easy being bp with that gear.

  8. #23
    KENETHPL
    Guest

    Default

    Originally posted by bigjuicyboobies+--><div class='quotetop'>QUOTE(bigjuicyboobies)</div>
    <!--QuoteBegin-KENETHPL
    I dont like your move. U all the time runing in cz, nothing more (1 ks :blink: *) U are angry when some1 is debuffing u, but u are doing this all the time. On this level i expect more then this *:angry:
    Then why dont you offer to 1v1 him instead of talking shit? He would own you. I think he was never arngy about debuffs but sense he is a buffer its more annoying. If it wasent for his low fps I think the video would have looked better.

    Also, if you knew the gear he uses you would know why he die somtimes.. its not easy being bp with that gear.[/b]
    I know that hi would own me. I cant win with him cuz he have 70 lvl, 2k hp buff, heal + pots and he can malic me. I think that he can show us much more realy realy GOOD PK better then this -> that why I said "I dont like your move" i was disapointed

  9. #24
    imma cut you up Senior Member lIIIIIIIIIIl's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    United States of Eurasia
    Posts
    3,225

    Default

    Originally posted by KENETHPL+--><div class='quotetop'>QUOTE(KENETHPL)</div>
    Originally posted by bigjuicyboobies@
    <!--QuoteBegin-KENETHPL

    I dont like your move. U all the time runing in cz, nothing more (1 ks :blink: *) U are angry when some1 is debuffing u, but u are doing this all the time. On this level i expect more then this *:angry:

    Then why dont you offer to 1v1 him instead of talking shit? He would own you. I think he was never arngy about debuffs but sense he is a buffer its more annoying. If it wasent for his low fps I think the video would have looked better.

    Also, if you knew the gear he uses you would know why he die somtimes.. its not easy being bp with that gear.
    I know that hi would own me. I cant win with him cuz he have 70 lvl, 2k hp buff, heal + pots and he can malic me. I think that he can show us much more realy realy GOOD PK better then this -> that why I said "I dont like your move" i was disapointed [/b]
    i would love to but with my fps its really hard :P but ty for your opinions anyway. i'm only using game cam next time when i get a 1B ram h43r:

  10. #25
    h0ly
    Guest

    Default

    nice movie.

  11. #26
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    Originally posted by bigjuicyboobies+--><div class='quotetop'>QUOTE(bigjuicyboobies)</div>
    <!--QuoteBegin-Dro
    loose the matchless, get 1920 heal.

    with a dd shield u dont need to slide, tank their asses , the combo is good tho. *

    cut the runing parts, or speed em up, and choose better pk scenes and battles, war is perfect scenario for recording imo, can get loads of kills :P
    it's kinda a double whammy when doing that though, if you lose machless and get 1920 then you would also have to lose malice if you want to keep 2kbuffs and party cure.[/b]
    oh right... uhm. Lose the 2k buff and get subside , cheap mofo, time to buy scrolls a.q

  12. #27
    Cut3
    Guest

    Default

    nice movie.. good music
    i wanna learn that do u have DD at 1vs1 ?

  13. #28
    imma cut you up Senior Member lIIIIIIIIIIl's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    United States of Eurasia
    Posts
    3,225

    Default

    why u bump this month old movie :P

    n yea i have dd..

  14. #29
    Cut3
    Guest

    Default

    i have just seen it
    and i towned cause u know i m a sin..
    i can t carry that much pots
    btw thx for the fight..

    ( and i still don t have any sword def item : )

  15. #30
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    not in ko anymore
    Posts
    634

    Default

    when ever i try to download sumthin on file front i get this



    can some help me here i dont se hte thing that says ActivateX control

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •