Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 25 of 25

Ap??

This is a discussion on Ap?? within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; patheon is babashopped, if its the one in cypher...
Page: 2


  1. #16
    Section Moderator KrepiN's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Denmark
    Posts
    2,226

    Default

    patheon is babashopped, if its the one in cypher

  2. #17
    Pro Noob Senior Member The_Preist's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Melbourne Australia
    Posts
    302

    Default

    Originally posted by tank
    If you are dead you are in your redballed state which gives you more ac.

    nice try though -.-



    omg 1400 ac fully buffed as chitin omg

    you are shell too

    btw your ac/hp really is weak... fully buffed with undying 4.5k hp and less than 1.1k ac?

    i'm level 64 and i have 5.6k undying and 1243 ac
    lol i dont have l33t stuff like u

  3. #18
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    ce+1, ep+1, sse, gb, rols+0, lycaon hammer +6, cs +6, chit set +8.. .yep, he has better items :lol:

  4. #19
    Senior Member SixthSense's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    PA
    Posts
    523

    Default

    i mean he baba shopped alot of items to over power ur dd 25

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Norway
    Posts
    176

    Default

    he could be high lvled and have that critical point or w/e, its like 5% chance to do 1000% damage or so
    i got 1250 ac (warrior) with skele belt and +6 fp dd helm and got hit for 1k from some rogue i know is legit

  6. #21
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    thats not how critical point works....

    if someone has over 1300 ac the lvl80 sin hits for twice as hard his normal damage for the time that the skill is activated, wich is like 3 secs or so....

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Western Mass.
    Posts
    1,159

    Default

    get a 40 dd shield. with that and my 25 dd hat, I chase lvl 70+ sins. XD


    p.s. You can't always run alkoc!!!!! Sins are my biatches.

  8. #23
    Crazy2010
    Guest

    Default

    God ppl are so stupid

    when u die ur def increse by 20% when u press Ok it go back to normal jesus

  9. #24
    Banned for scamming.
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Dallas... or cypher
    Posts
    149

    Default

    Originally posted by The_Preist
    look at the dmg Patheon did and my deffense


    the server is cypher, patheon is lvl 74 he is one big gay which runs away from lower lvls like me, even tho he can easyly drop me in a heart beat. he also is in a baba shop clan. +3 uniques and shit, he showed me his +3 rol and his +2 rogue earing.

  10. #25
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    lol thepreist, dont wrry he sux realllllll badd.... had 2 v 1 and with him and another human ( tanking both) and they still lost.. and he spikes me 650 with 1050 def and dual irons 0 and barely any rouges hit me that hard (with dd helm) .. think he has over 2k ...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •