Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 42 of 42

best dcz pk vid

This is a discussion on best dcz pk vid within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; My favourite dcz pk vid is Mini Me by NaturalBornKilla from cypher. It should be in the ko4life movie collection. ...
Page: 3


  1. #31
    Senior Member Hugge's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Sweden
    Posts
    648

    Default

    My favourite dcz pk vid is Mini Me by NaturalBornKilla from cypher. It should be in the ko4life movie collection. And also on youtube without sound.

  2. #32
    jeweetzelluf
    Guest

    Default

    damn look at this ardream rogue
    full+9's nice ^_^

    http://www.youtube.com/watch?v=H0RSXXRRBxw[/b]
    ares ardream if full with sins like that><

    personaly i like this warrior: soo freaking GG
    http://www.youtube.com/watch?v=JNAz62Ry_3U
    =) nah j/k

    i like the vids of PariaH/sanctis

    and the ones i made with my clan on ares, they are down here

  3. #33
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    post here :P

    this is the best ive seen
    http://www.youtube.com/watch?v=HECs-IeuHsM

    there was pk of n0rbit dcz but i cant find it ><[/b]
    for some reason i didnt really find it that good, theres been a LOT of better dcz pk vids bleh forgot the names =/

    No offence meant, but i just thought that vid was kinda boring... a lot of the kills (not 1v1&#39;s) were on nooby mages and priests... meh nice minoring and potting though.

  4. #34
    Banned
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    not Turkey
    Posts
    442

    Default

    ares ardream if full with sins like that><

    personaly i like this warrior: soo freaking GG
    http://www.youtube.com/watch?v=JNAz62Ry_3U
    =) nah j/k

    i like the vids of PariaH/sanctis

    and the ones i made with my clan on ares, they are down here[/b]
    Love the Sponge Bob DOL on that warrior >

  5. #35
    Anal Rapist Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    896

    Default

    Cari was a beast!! Best ardream pk vid i saw so far

  6. #36
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    62

  7. #37
    thibaultcam
    Guest

  8. #38
    mick_
    Guest

    Default

    damn look at this ardream rogue
    full+9&#39;s nice ^_^

    http://www.youtube.com/watch?v=H0RSXXRRBxw[/b]
    No minor cooldown with forgotten frontier ?

  9. #39
    OG Senior Member volcompat's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    United States
    Posts
    844

    Default

    ares ardream if full with sins like that><

    personaly i like this warrior: soo freaking GG
    http://www.youtube.com/watch?v=JNAz62Ry_3U
    =) nah j/k

    i like the vids of PariaH/sanctis

    and the ones i made with my clan on ares, they are down here[/b]
    Can someone provide songs please?

  10. #40
    Trawma
    Guest

    Default

    Redman - Smash Sumthin&#39;

  11. #41
    OG Senior Member volcompat's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    United States
    Posts
    844

    Default

    And the second song track?

  12. #42
    jeweetzelluf
    Guest

    Default

    And the second song track?[/b]
    i cant tell =)

    its from a friend who is dj :P

    but the music is not yet produced >< this was only a promo or sumting

    so sry

    thrustable Posted Mar 1 2009, 08:46 AM
    http://www.youtube.com/watch?v=vvKdjKKHFE0
    My old clannie temefin


    this priest is duffing every single ork he sees without his attackers near, and then he says: &#39;&#39;all run away &#39;&#39;

    lol, if u wanna kill them all debuff wenn ur melee is close, but nice killin

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •