Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 27 of 27

CashMachine by: Morian and T0wn3r(my b1tch)

This is a discussion on CashMachine by: Morian and T0wn3r(my b1tch) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally posted by Morian =O i was in msn not in ko ? * my friend was playing so what ...
Page: 2


  1. #16
    Ki1laH
    Guest

    Default

    Originally posted by Morian
    =O i was in msn not in ko ? *

    my friend was playing so what i can say =/ i coming for u =) and no problem i have my 2nd video Solo
    Your friend...ok well next time im on let me know its 'really you' and I will 1v1 you some more. :P

  2. #17
    Senior Member Morian's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Milano
    Posts
    643

    Default

    Originally posted by Ki1laH+--><div class='quotetop'>QUOTE(Ki1laH)</div>
    <!--QuoteBegin-Morian
    =O i was in msn not in ko ? *

    my friend was playing so what i can say =/ i coming for u =) and no problem i have my 2nd video Solo
    Your friend...ok well next time im on let me know its 'really you' and I will 1v1 you some more. :P[/b]
    oki np =/ h43r:

  3. #18
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    169

    Default

    My video coming soon also ^.^

  4. #19
    Sεмρяε Fι Senior Member CroNe's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    1,255

    Default

    Nice Vid ^^


    btw, T0wn3R always pk with 7 fps ????? :lol:

  5. #20
    tom
    Guest

    Default

    nice vid bro but the 2nd song sux

  6. #21
    Banned for scamming.
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    ny
    Posts
    60

    Default

    ahahaahaha ^_^ nice kill towner xD

  7. #22
    Ki1laH
    Guest

    Default

    Originally posted by Fear
    My video coming soon also ^.^
    If you have anything from yesterday i bet im in there a bit haha.

    I was the ONLY human melee vs like 20 + people...kinda sorta not fun, but i at least tryed to give you guys some action. -_-

  8. #23
    Senior Member Morian's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Milano
    Posts
    643

    Default

    Originally posted by tom+--><div class='quotetop'>QUOTE(tom)</div>
    nice vid bro but the 2nd song sux[/b]
    =) This song is from fear he give me this song =/ so sorry but -.- he like this :wub:


    Originally posted by Ki1laH@
    If you have anything from yesterday i bet im in there a bit haha. *

    I was the ONLY human melee vs like 20 + people...kinda sorta not fun, but i at least tryed to give you guys some action
    rofl
    <!--QuoteBegin-BreakOut

    ahahaahaha *nice kill towner xD
    towner is gay =/ he play always with 7 fps u computer is suck bro

  9. #24
    T0wn3R
    Guest

    Default

    <_< <_< <_< some day I will have 80fps and I am going to own you )

    and srry... I could not upload your movie today, maybe tomorrow xD


    but not deluded guys is a gay movie and he is happy because win 1v1 with stevenseagal XD


    PS: morian :wub:

    edited:


    ahahaahaha nice kill towner xD *
    in the following one scene i killed other warrior, watch again the movie XD 2 kills ^^, you first, pandora second... and the next scene the other priest (stylez) killed a rogue XD int priests powah (ks) :lol: :lol:

  10. #25
    hizlinet
    Guest

    Default

    hi everybody


  11. #26
    hej
    Guest

    Default

    Compressed way to hard.

  12. #27
    T0wn3R
    Guest

    Default

    im not understand, you got nova? :lol:

    and why post it in the cashmachine movie thread? :lol: :lol: :lol: :lol:


    you are crazy bro =P

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •