Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 61 to 75 of 123

CrazyTurk Pm competition

This is a discussion on CrazyTurk Pm competition within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; GM is a pear :wub:...
Page: 5


  1. #61
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    London
    Posts
    579

    Default

    GM is a pear :wub:

  2. #62
    Puke
    Guest

    Default

    Originally posted by aligator+--><div class='quotetop'>QUOTE(aligator)</div>
    <!--QuoteBegin-Puke
    i swear.. turks all act the same no matter what server.. its like they dupe themselfs.. *h43r:
    nope =(

    12-14 years old kids are the same w/o matter which server.

    +17 alot of them come's down: i know alot turks +18 which have skill and honor.<<<< but not all

    so think bout you sentence once more[/b]
    and how many 17+ turks play ko? like 10? and the other 99% is 12 year olds?

  3. #63
    Psy
    Psy is offline
    Senior Member Psy's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Rhodesia
    Posts
    1,515

    Default

    My favorite was:
    "GM, the sky ys so beatiful today. The weather ys nyce. Shard Pls."

  4. #64
    Vert
    Guest

    Default

    first post ftw


  5. #65
    n0am
    Guest

    Default

    Originally posted by Psy
    My favorite was:
    "GM, the sky ys so beatiful today. The weather ys nyce. Shard Pls."
    ROFL!!!

  6. #66
    Taylan
    Guest

    Default

    lol so funny ^_^ here's a couple:






















  7. #67
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Hungary
    Posts
    408

    Default

    Originally posted by n0am
    i pwn all :

    officially pwned club lmao :lol:

  8. #68
    imma cut you up Senior Member lIIIIIIIIIIl's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    United States of Eurasia
    Posts
    3,225

    Default

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    ym from arabia
    no china

  9. #69
    ReapeR^^
    Guest

    Default



    -_-

  10. #70
    Casablanca
    Guest

    Default

    loxy wins

  11. #71
    DaKingston
    Guest

  12. #72
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    Originally posted by Puke+--><div class='quotetop'>QUOTE(Puke)</div>
    Originally posted by aligator@
    <!--QuoteBegin-Puke

    i swear.. turks all act the same no matter what server.. its like they dupe themselfs.. *h43r:


    nope =(

    12-14 years old kids are the same w/o matter which server.

    +17 alot of them come's down: i know alot turks +18 which have skill and honor.<<<< but not all

    so think bout you sentence once more
    and how many 17+ turks play ko? like 10? and the other 99% is 12 year olds?[/b]

    enough . you just ignore it. you only see the same: 12years old kiddy.
    well i dont flame bout it, let s say, you have also right: these kiddies i hate too -_-

  13. #73
    NeverSayThat
    Guest

    Default



    but i won't say anymore

  14. #74
    merchanter123
    Guest

    Default

    Originally posted by Xmaster+--><div class='quotetop'>QUOTE(Xmaster)</div>
    <!--QuoteBegin-n0am
    i pwn all :

    officially pwned club lmao :lol:[/b]
    best. i'm gunna try and find some. i know glar had a shitload, i'll look for em and post em.

  15. #75
    merchanter123
    Guest

    Default

    alright heres a couple funny ones... keep in mind these are all glarfist.










Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •