Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21

david blaine? rofl

This is a discussion on david blaine? rofl within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; http://youtube.com/watch?v=PGrTvNzGCZE...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    593

  2. #2
    Senior Member m3ch's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Cali,USA
    Posts
    510

    Default

    i dont have to watch it cuz i know what it is and its fucken funyy WHAT THE F WHAT THE F !!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    Banned Senior Member assassinofthemist's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    986

    Default

    lmao

  4. #4
    Senior Member m3ch's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Cali,USA
    Posts
    510

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=U8aucpJx8bs

    this is part 1 so u can get a driff of whats going on =P

  5. #5
    Senior Member CaLipS0_'s Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Lima, Peru.
    Posts
    337

    Default

    LOL

  6. #6
    SLeePMoDe
    Guest

    Default

    ROFL, That is hilarious.

  7. #7
    LaViagra88
    Guest

    Default

    xd

  8. #8
    sexyrexy
    Guest

    Default

    how did you get the orange soda in my mouth!...

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    not in ko anymore
    Posts
    634

    Default

    yo nychris what u up to? havnt seen u in awhile on these forums

  10. #10
    Senior Member RunThrew's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Florida
    Posts
    729

    Default

    LMAO this is funny as shit

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    593

    Default

    dota

  12. #12
    Senior Member RunThrew's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Florida
    Posts
    729

    Default

    lmao lol so damn funny! Chris angel did it better hahah xD

  13. #13
    Killosauruz
    Guest

    Default

    he just pissed orange soda. does it hurt!? what the f what the f

    roflcopter this was hilarious

  14. #14
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Israel
    Posts
    901

    Default

    roflamo

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York City
    Posts
    610

    Default

    lol. its funny how he keeps starin bak at the cam

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •