Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 50

A difficult situation

This is a discussion on A difficult situation within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ._. getting inbetween a turkish guy and his girlfriend...
Page: 1


  1. #1
    Black Irish Senior Member sir_locksley's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Phoenix, Arizona
    Posts
    1,758

    Default




    ._.

    getting inbetween a turkish guy and his girlfriend

  2. #2
    Popcorn maker :D Senior Member camisita's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Mexico
    Posts
    1,373

    Default

    haha funny ;D

    what would u like to have? a friendship or a probably a gf (...maybe) ? :mellow:

  3. #3
    Black Irish Senior Member sir_locksley's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Phoenix, Arizona
    Posts
    1,758

    Default

    haha funny ;D

    what would u like to have? a friendship or a probably a gf (...maybe) ? :mellow:[/b]
    i think u mixed it up... the left conversation is with the guy, and apparently this girl who added me a couple days ago is his girlfriend and shes been talking to me on msn and etc... lol... so now he wants me to delete his gf off my msn

  4. #4
    Zindalzic
    Guest

    Default

    haha bad person go wit girl :P and 10% warn haha! (Same here)

  5. #5
    Black Irish Senior Member sir_locksley's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Phoenix, Arizona
    Posts
    1,758

    Default

    im still debating what to do xD


    jk, i dont wanna get in between their relationship lol...

  6. #6
    Popcorn maker :D Senior Member camisita's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Mexico
    Posts
    1,373

    Default

    i think u mixed it up... the left conversation is with the guy, and apparently this girl who added me a couple days ago is his girlfriend and shes been talking to me on msn and etc... lol... so now he wants me to delete his gf off my msn[/b]
    i got what u were triying to say . if they are really boy and gf u should leave them alone or u might create a problem to them... if shes not his gf, then he just might want to have something with her.

  7. #7
    Black Irish Senior Member sir_locksley's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Phoenix, Arizona
    Posts
    1,758

    Default

    i got what u were triying to say . if they are really boy and gf u should leave them alone or u might create a problem to them... if shes not his gf, then he just might want to have something with her.[/b]
    yah i dunno, but im not from turkey so im not gonna mess with it xD

  8. #8
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    if some guy gets all psyched up about his RL girl talking to some random guy over the internet......... then thtas sad

  9. #9
    NathanAlgren
    Guest

    Default

    u s delte hr msn a.q

  10. #10
    Senior Member springer100's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    poland
    Posts
    576

    Default


    nice pi

  11. #11
    Senior Member Adebisi's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Croatia
    Posts
    636

    Default

    man hes gonna bpmb ur house dont mess with him..

    :lol:

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,321

    Default

    Then you find out she's got a cock

  13. #13
    /quit Senior Member klkl's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Osijek, Croatia
    Posts
    1,703

    Default

    Then you find out she's got a cock [/b]
    lol :lol:

  14. #14
    Senior Member BloodyCurse's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    1,263

    Default

    scamer :lol:
    joke


    if some guy gets all psyched up about his RL girl talking to some random guy over the internet......... then thtas sad[/b]
    +1

  15. #15
    Hostibus
    Guest

    Default

    dont delete ! she looks hawt !

    thats funny damnit ;D

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •