Results 1 to 15 of 15

Fenix presents "Walkie Talkie Man"

This is a discussion on Fenix presents "Walkie Talkie Man" within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; I keep on spewing out this pk vids, and im sure you guys are getting tire dof the lengthy download ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    I keep on spewing out this pk vids, and im sure you guys are getting tire dof the lengthy download for crappy vids. I know the last one sucked, i was ashamed of myself. Anyways, heres a new one, a whopping 43 mb, and 3 mins long. Its alot more "cinematic" and i hope you guys find it in yer hearts to give me a view.

    http://files.filefront.com/walkietalkmanwm...;/fileinfo.html

    http://www.youtube.com/watch?v=sugJfHfn_l4
    ^_^

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    whats the name of the song when you made a showoff of your gear? :S

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Finland
    Posts
    370

    Default

    Wait till I go int :P

  4. #4
    ::Shiri::
    Guest

    Default

    Music dosent blend very well, Allthough it will make it to the folder :P

  5. #5
    EMW
    EMW is offline
    Senior Member EMW's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Finland
    Posts
    369

    Default

    whats the name of the song when you made a showoff of your gear? :S[/b]
    +1 i wanna know too h34r:

  6. #6
    Senior Member Metalkon's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Canada, NB
    Posts
    2,607

    Default

    Keep the movies coming man, I suck at being a warrior btw.

  7. #7
    SilentDaemon
    Guest

    Default

    downloading...

  8. #8
    poiz3n5
    Guest

    Default

    my running combo sucks too
    nice movie tho

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Colombia,not Peru
    Posts
    769

    Default

    nicee u human now
    we can 1v1 now ^^


    GangstaZon3

  10. #10
    Senior Member Boog's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Canada
    Posts
    72

    Default

    I think the song is

    Grits - Ooh Ahh

    or

    Grits - My Life Be Like


    not sure tho

  11. #11
    SilentDaemon
    Guest

    Default

    nice anyway

  12. #12
    RoxaS
    Guest

    Default

    I think the song is

    Grits - Ooh Ahh

    or

    Grits - My Life Be Like
    not sure tho [/b]
    Ding ding ding!

  13. #13
    Reinhard
    Guest

    Default

    Cool video

  14. #14
    poiz3n5
    Guest

    Default

    i wanna get a NT too ugly human barbs rofl
    was a decent movie,

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    I think the song is Grits - My Life Be Like
    not sure tho [/b]
    woah thnx.. pls sex me..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •