Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 40

Go go go Iron Impact+11 (CW)

This is a discussion on Go go go Iron Impact+11 (CW) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by Killing spree +11 or gtfo. no seriously, go +11, 1 upgrade away thinked the same with my ...
Page: 2


  1. #16
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Where Do You Live
    Posts
    834

    Default

    Quote Originally Posted by Killing spree View Post
    +11 or gtfo.

    no seriously, go +11, 1 upgrade away
    thinked the same with my ib+10rev ._.

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    67

    Default

    good luck going +11 ^^

  3. #18
    Leviatan
    Guest

    Default

    u should really go to +11, +10 worth like half than +11

  4. #19
    Ivan
    Guest

    Default

    I would never upgraded that lol xD

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    659 S Flower St, Los Angeles
    Posts
    319

    Default

    If you don't go +11, we we will always remember you as that faggot with the +10 rev


    On the other note, Only a turk wouldn't buy a II +10rev. It's basically better than a +11rev because it doesnt look like a +9 and people wont run away from u.

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Washington
    Posts
    349

    Default

    Quote Originally Posted by Koopy View Post
    If you don't go +11, we we will always remember you as that faggot with the +10 rev
    oh well at least ill be remembered

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Washington
    Posts
    349

    Default

    Quote Originally Posted by Leviatan View Post
    u should really go to +11, +10 worth like half than +11
    Lol wrong, gtfo.

  8. #23
    jamie07uk
    Guest

    Default

    Damn you are one lucky bitch xD. I have no luck with anvil GJ.

  9. #24
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Washington
    Posts
    349

    Default

    BITCHES!



    haha. gogogo +12 or gtfo?

    uploading vid of the upgrade, will post it soon.

  10. #25
    ass in hole... Senior Member Unihoc's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Swedisch
    Posts
    1,779

    Default

    oh herro grats on the upgrade!

  11. #26
    Haters gonna hate Senior Member MushtMan's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Can't live if you're dead, just sayin...
    Posts
    1,853

    Default

    now seriously dude, stop at +11, don't go further.

  12. #27
    Senior Member Stifa's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    The Netherlands
    Posts
    375

    Default

    gratz... wish i was that lucky... i burn like everything i have....

    but ye just keep it at +11 dont go further. U will only be more and more angry when it burns.... trust me i know

  13. #28
    Beholdlove
    Guest

    Default

    A +17 rebirth ii would be sick

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Washington
    Posts
    349

    Default

    lol who the fuck is DealWithIt?

    i know hes here, show urself xD


  15. #30
    Haters gonna hate Senior Member MushtMan's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Can't live if you're dead, just sayin...
    Posts
    1,853

    Default

    Quote Originally Posted by THUNDERGAWD View Post
    lol who the fuck is DealWithIt?

    i know hes here, show urself xD

    rofl, is that from somewhere? i think i've heard it before.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •