Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 46 to 60 of 67
Like Tree4Likes

GoonSquad Rap.

This is a discussion on GoonSquad Rap. within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by Thardy just cause people make a song about something they like means they are not social in ...
Page: 4


  1. #46
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    Quote Originally Posted by Thardy View Post
    just cause people make a song about something they like means they are not social in other cases?

    maybe they party damn hard (not that i know how much they do play)

    "get layed"? erm... right... why do everyone say that?...

    I didnt like it but i wont flame it anyways as it was just a fun idea from you guys...
    i didnt mean to flame them coz goonsqaurd are cool
    but fuck me when ppl make a song about a game in my eyes is pretty nerdy,(though as they cleared up they did it for a laugh and free time so spose there not a bunch of freaks ) so u can stfu/ ok i said in my eyes not yours and if im wrong then go tell some who realy gives a shit

  2. #47
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    ISRAEL
    Posts
    2,190

    Default

    Quote Originally Posted by trytankme View Post
    i didnt mean to flame them coz goonsqaurd are cool
    but fuck me when ppl make a song about a game in my eyes is pretty nerdy,(though as they cleared up they did it for a laugh and free time so spose there not a bunch of freaks ) so u can stfu/ ok i said in my eyes not yours and if im wrong then go tell some who realy gives a shit
    ya maybe its nerd thing but its still funny

  3. #48
    Banned Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nynäshamn, Sweden
    Posts
    1,546

    Default

    Quote Originally Posted by trytankme View Post
    i didnt mean to flame them coz goonsqaurd are cool
    but fuck me when ppl make a song about a game in my eyes is pretty nerdy,(though as they cleared up they did it for a laugh and free time so spose there not a bunch of freaks ) so u can stfu/ ok i said in my eyes not yours and if im wrong then go tell some who realy gives a shit
    well the thing is you started of so well but still you get down to a lvl lower than i can see.
    you probably gives a shit what i said otherwise you wouldnt answer to what i said...

    /stop_flame

  4. #49
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    Quote Originally Posted by Thardy View Post
    well the thing is you started of so well but still you get down to a lvl lower than i can see.
    you probably gives a shit what i said otherwise you wouldnt answer to what i said...

    /stop_flame
    what do u mean by that??
    i said yes to ur loser question in my eyes, i see english isnt ur first language or maybe it is which explains ur retardation (:

  5. #50
    ass in hole... Senior Member Unihoc's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Swedisch
    Posts
    1,779

    Default

    they had fun so why complain ^^

  6. #51
    Banned Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nynäshamn, Sweden
    Posts
    1,546

    Default

    Quote Originally Posted by trytankme View Post
    what do u mean by that??
    i said yes to ur loser question in my eyes, i see english isnt ur first language or maybe it is which explains ur retardation (:

    the thing is that you think your so much better than everyone else, I dont give a shit if you dont understand me, as I wont care of someone that is such a prick like you, casue you have to change the subject so you can atleast have 1 advantage over me...

    I wont reply in this topic again as it will just make a flame war, if you want anything than PM me and hope i answer to it...

  7. #52
    SlammaTime
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by FreekaleeK View Post
    It took you 2 seconds to read that? ^^ Awww =(

    And sorry Lati they may have thought it was fun but its just so sad, I mean really what possessed them to do this. O.o
    i guess they were possessed the same as when ur parents decided to have you young and willing to try anything.

  8. #53
    B.M.F Senior Member 稣제逸눇Leqend's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    721

    Default

    lmao im glad there are no songs about me xD

  9. #54
    Senior Member thesmallone101's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1,347

    Default

    Quote Originally Posted by 稣제逸눇Leqend View Post
    lmao im glad there are no songs about me xD
    who are you in game, we can make a song about you too XDDDDD

  10. #55
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Leicester, England
    Posts
    1,471

    Default

    Quote Originally Posted by SlammaTime View Post
    i guess they were possessed the same as when ur parents decided to have you young and willing to try anything.
    PM me when you decide to make sense.

  11. #56
    Senior Member Sm0keS's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Behind You
    Posts
    706

    Default

    lol ive talked to RiN or Jedi in vent
    he used to be in my IONIA clan but that didnt sound like him

  12. #57
    ಠ_ಠ Senior Member loveya's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Norway
    Posts
    1,525

    Default

    oh lawl, why god why !!!

  13. #58
    Senior Member lilvoo's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Scotland
    Posts
    190

    Default

    Quote Originally Posted by GoldenHit01 View Post
    I'm so honored!
    You sang 2 lines about me ^^.
    Made few corrections
    And you changed it so your calling your own mum a milf? lmao.

  14. #59
    ECM
    ECM is offline

    Join Date
    Dec 2013
    Posts
    2

    Default

    Ha geez this is still fucking funny i remember when this came out on the official ko forums the mods were so fucking butthurt
    Phantom94 likes this.

  15. #60
    O_o Senior Member
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    1,582

    Default

    Hahaha "I got a pocket full of sunshineee" that gay Jedi it's still funny lol.

    Where have those 2 Indian monkeys gone?

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •