Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 48

Lilorc6 PK movie

This is a discussion on Lilorc6 PK movie within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; lol u sound like a crazy mage. gg skills:P...
Page: 3


  1. #31
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    57

    Default

    lol u sound like a crazy mage. gg skills:P

  2. #32
    xXShikakaXx
    Guest

    Default

    i like the tunes to the vid :P

  3. #33
    Senior Member Sparco's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    230

    Default

    Quote Originally Posted by bigdudle View Post
    hahah wad up sparcooooooooo come to dis serv nikka, ay id prolly play cwest sometimes if i had a geared mage, but my stupid ass basically gave away my shit there haha :P
    Looks too crazy for me! Haha. There's a shit load of geared mages running around dcz now, probably wouldn't be hard to pick up a sharer and come rape up

  4. #34
    Senior Member bigdudle's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Playboy Mansion
    Posts
    1,966

    Default

    Quote Originally Posted by Sparco View Post
    Looks too crazy for me! Haha. There's a shit load of geared mages running around dcz now, probably wouldn't be hard to pick up a sharer and come rape up
    Im hearin that haha

    Well donno, i may try to get a gg geared mage an play ardy wit cha sometimes. I'll be on the search fo sho

  5. #35
    Anal Rapist Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    896

    Default

    Quote Originally Posted by bigdudle View Post
    Im hearin that haha

    Well donno, i may try to get a gg geared mage an play ardy wit cha sometimes. I'll be on the search fo sho
    You suck rick get skills

  6. #36
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Poland
    Posts
    919

    Default

    well until I watched that movie I thought that sexyko base on gangbang pk but definitely I was wrong. You're doing pretty good same as your pk mates. Best mage so far imo.

  7. #37
    Senior Member thesmallone101's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1,347

    Default

    What I wrote on youtube sums up what I wanted to write here.

    how does sexy KO work? everyone maxed out and stuff or what?

  8. #38
    Senior Member bigdudle's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Playboy Mansion
    Posts
    1,966

    Default

    Quote Originally Posted by thesmallone101 View Post
    What I wrote on youtube sums up what I wanted to write here.

    how does sexy KO work? everyone maxed out and stuff or what?
    Ya retty much, few things in PUS like usko is, pathos valks an that. But every1 is equally gear, balanced classes same DMG as uSKO's are etc. Servs been up 3 years+ bankin, so i recommend it to any1 thats looking for priv serv, atm im breaking on it, gonna return to it in time. But it has ardream 62 cap currently as well, its gg serv for sure, but. Anyway thanks for comment's on utube, havent saw u in a while
    Last edited by bigdudle; 05-01-2011 at 03:47 PM.

  9. #39
    Senior Member Electr1c's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    nyc
    Posts
    317

    Default

    mistake delete sry

  10. #40
    Senior Member bigdudle's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Playboy Mansion
    Posts
    1,966

    Default

    Quote Originally Posted by Electr1c View Post
    mistake delete sry
    what? lol i guess u made wrong post ;x?

    anyway, here's my youtube channel guys, can view all my vids there, feel free to subscribe/add me w/e u wanna do =D

    YouTube - MrBigpimpin2's Channel

  11. #41
    forgot
    Guest

    Default

    Good job, you play this class in a very decent way, keep up the good work. Looks like an awesome PS, taught it was actually usko at first lol.

  12. #42
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    54

    Default

    nice video

  13. #43
    Senior Member bigdudle's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Playboy Mansion
    Posts
    1,966

    Default

    Quote Originally Posted by forgot View Post
    Good job, you play this class in a very decent way, keep up the good work. Looks like an awesome PS, taught it was actually usko at first lol.
    Haha yea, ive got told that a lot, sexyko is the serv most similar to usko

    Anyway thanks for comments guys, appreciated. Keep em coming

  14. #44
    Anal Rapist Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    896

    Default

    Quote Originally Posted by bigdudle View Post
    Haha yea, ive got told that a lot, sexyko is the serv most similar to usko

    Anyway thanks for comments guys, appreciated. Keep em coming
    I would give you a good comment, if you could actually come back on sexyko instead of sucking dicks on that randoms server you're on atm

    On this, I say... Love you.

  15. #45
    Senior Member bigdudle's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Playboy Mansion
    Posts
    1,966

    Default

    Quote Originally Posted by SaintKnight View Post
    I would give you a good comment, if you could actually come back on sexyko instead of sucking dicks on that randoms server you're on atm

    On this, I say... Love you.

    You jealous its not yours ALEX HUHHHHH hahhah anyway bbbb, its pretty good serv, just tryin get my interest for sexyko back fag as usual xD workin on new pk vid atm anyway, gonna mix it with this serv an sexyko

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •