Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 50

My new Pk Vid

This is a discussion on My new Pk Vid within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; my new pk vid watch and rate kk thx http://files.filefront.com//;7997163;;/...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    my new pk vid watch and rate kk thx

    http://files.filefront.com//;7997163;;/

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    105

    Default

    zzzzzzzzz why dont u actually make a pk video ... you suck at upgrading not that im any better...

  3. #3
    Senior Member madskillz's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    NY
    Posts
    167

    Default

    lmao, haha i love listening to bluntz me and smoked talk on vent, and then bluntz and smoked doing there gay ritual thing. wow u do really suck at the anvil btw gratz on your cleaver +8 BWHAHAH

  4. #4
    sh1vas
    Guest

    Default

    hire me to do your upgrading :P

  5. #5
    Dawonlob7
    Guest

    Default

    LOL
    I feel with u

  6. #6
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    lol fukin nubcake.

  7. #7
    Dawonlob7
    Guest

    Default

    Funny part was,when someone on VT said something like: hey look,he just made something. and everyone said gj gj,grats. and in fact,he didnt xD

  8. #8
    Jason269
    Guest

    Default

    nice upgrading :lol:

  9. #9
    Senior Member madskillz's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    NY
    Posts
    167

    Default

    Funny part was,when someone on VT said something like: hey look,he just made something. and everyone said gj gj,grats. and in fact,he didnt xD[/b]
    it was smoked and bluntz. they are both idiots tho

  10. #10
    razzy
    Guest

    Default

    it was smoked and bluntz. they are both idiots tho [/b]
    ffs u wiggas comin new server or what???!!!!!

  11. #11
    JRoss
    Guest

    Default

    haha wat a nig u should kno nigs NEVER make anything on the anvil so why bother

  12. #12
    Senior Member Xero's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,757

    Default

    Jeff is from Canada?

  13. #13
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    Jeff is from Canada?[/b]
    obviously ownage country

  14. #14
    razzy
    Guest

    Default

    obviously ownage country [/b]
    can i get a hell yea

  15. #15
    Senior Member madskillz's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    NY
    Posts
    167

    Default

    ffs u wiggas comin new server or what???!!!!![/b]
    yes we are comin lol

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •