Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30

New Video - Days of Our Knights - Episode One

This is a discussion on New Video - Days of Our Knights - Episode One within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; in the "you gotta let me go" all i was thinking was - /quit_clan - /town :lol: nice vid :P,a ...
Page: 2


  1. #16
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    in the "you gotta let me go" all i was thinking was
    - /quit_clan
    - /town

    :lol: nice vid :P,a bit long for a soap online opera tho, can't wait for the continue

  2. #17
    DarkFlare
    Guest

    Default

    nice vid

    good change from all the played out pk movies ^_^

  3. #18
    Siphen
    Guest

    Default

    Originally posted by Dro
    in the "you gotta let me go" all i was thinking was *
    - /quit_clan
    - /town
    lol, so true xD When Silly asked the warrior if he had seen his priest, I just wanted him to say "NO A.Q. NOB" and town.
    Nice vid!

  4. #19
    LoveHurts
    Guest

    Default

    nice movie dont know if your clan plays logo bc there a badcompany there also me no likly them but GG movie

  5. #20
    Pixiecatt
    Guest

    Default

    Originally posted by BBsHere
    Is it just me, or does Mira always seem to fall for clan leaders. *cough GOLDDIGGER cough. :P *Kidding, love all your movies, waiting for the next one.
    Wasnt my idea......she just happened to fall for silly. I don't have any control over who she falls in love with.....hehehehehe

  6. #21
    Nigglet
    Guest

    Default

    do i smell a oscar trophy ?

  7. #22
    Pixiecatt
    Guest

    Default

    Let me amend when pt 2 will come out..it will either be when I level or in about 1-2 months.....(probably 1-2 months since I hate to level) grin

  8. #23
    Da Camel Senior Member Killing spree's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2,078

    Default

    Very nice video Mirara, :wub: ,
    i kinda feel sorry for Silly to lose you :lol: :lol:

    Btw why don't you go and work in the showbiss
    You damn good at this

    Oh yeah before i forget
    EPISODE 2 PLEASE :wub: :wub:

  9. #24
    Pixiecatt
    Guest

    Default

    Well, hopefully Mir will be found again....and rescued. She really hates being human. Thats all I've heard from her in the the last day or so is how she wants her green sexy self back in the video....

  10. #25
    Senior Member Gonno's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    399

    Default

    hey can u say me the last song name?

  11. #26
    Pixiecatt
    Guest

    Default

    The last song is Minefield by Prodigy

  12. #27
    LiveWire
    Guest

    Default

    i just watched vid...straight before bed now im gonna be curious and lay awake thinkin wtf gonna happen next

    gratz on nice vid....but aint they all

    R.I.P Max lol :wub:

  13. #28
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Australia
    Posts
    232

    Default

    Another Great movie by mirara....I seriously love your movies. :wub:

    AND im in this one makes it even cooler..only for like 1 second though hehe

    Great job mir :wub:

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Hungary
    Posts
    49

    Default

    Cool movie :wub:

  15. #30
    sotok
    Guest

    Default

    nice movie, like always

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •