Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 46 to 60 of 100

nice KO movies o.O

This is a discussion on nice KO movies o.O within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Best bp :P 10/10 for vid and old clany...
Page: 4


  1. #46
    lil_mageskillz
    Guest

    Default

    Best bp :P 10/10 for vid and old clany

  2. #47
    ZeIda
    Guest

    Default

    LoveSaint you are so fucking retarded lol. Saying that Nordfr0nt babashop`s, rofl... NordFr0nt always had such an uber-anti-babashop attitude that I almost think its kinda stupid. And also saying all the ppl in the movie are noobs with shit items is just silly.. If you played ares you would know that alot of these ppl are high lvl and have good items (acctually you dont really have to play ares to realise it, cause you can see their +9 shell sets etc in the movie, you just gotta be non-retarded), alot of them has better items then nord, and in like all the scenes their numbers was also alot higher..

    About the movie though, it was nice, dunno why ppl dont like the country song, I thought it was cool :P
    I remember that fight we had with the turks at harpy`s, that fight probably went on for like another 10 minutes after nordfront cut the scene cause whenever we killed someone they got tpd back, or one of the mage would run away and tp the whole party again.

    And btw nord, everyone get 1 rol a week? WHERE IS MY ROLS THEN FFS???

  3. #48
    FlippinSweeT
    Guest

    Default

    nord is bp cuz he sucks at int :P

    pretty good movies nord <3 old symbiosis.

  4. #49
    Senior Member NordFront's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Austria aka Österreich
    Posts
    856

    Default

    and just watched the new video
    loving it - stats please good job of being paper pries[/b]
    Very Nc Movie 9.5/10 only cause of movie :P very odd near ending but overall excellent if every bp was like that i think every top player would be a bp yes a specially with g1 armors norally at 75 you go Full plate but u survived great im wondering wah gear you got which keep you alive lol what gear you have mate?[/b]
    http://img145.imageshack.us/img145/9899/20...16asadsadn1.jpg
    sold the roc+3 meanwhile but thats the stats I had while recordin for the movie.
    mostly I used full strg set tho so I guess this SS will do it =)

    I was FP and Chitin from lvl 72 or 73 on till 77, then somebody found out how to make +9 and since then the AP you got as INT BP doesnt dmg anybody out, since as you prolly could see most ppl are either PKin with at least 2 FH Priests or are real town pros so you need to kill them b4 they town ._.
    gayass PK ftw



    its a really nice movie ^^ also wiggly knows what he is doing [/b]
    wouldnt excapt that from a person who name his char like a little, round, fat and PINK pokemon o.O


    And btw nord, everyone get 1 rol a week? WHERE IS MY ROLS THEN FFS??? [/b]
    go look at our droplists and calculate everything you got in rols and then dividy it with the weeks, overall you basicly get one rol each week.
    thats ofc only if you active at doin bosses unless you

  5. #50
    ZeIda
    Guest

    Default

    go look at our droplists and calculate everything you got in rols and then dividy it with the weeks, overall you basicly get one rol each week.
    thats ofc only if you active at doin bosses unless you [/b]
    I calculated it and I came up with aproximately 0,03125 rols per week in 2008.

  6. #51
    Senior Member NordFront's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Austria aka Österreich
    Posts
    856

    Default

    I calculated it and I came up with aproximately 0,03125 rols per week in 2008.[/b]
    NOOB
    lets say your total drops are:
    ROL
    IN
    ROL

    each 2weeks they do handout,
    so IN = 3x rol = 5x rol total
    5rols/6weeks = 0.83xx rol / week , equals out of 6weeks, you get all 8.4 days a rol
    ofc you cannot calculate what bosses drop, but still its kinda accurate oO

    so david, you see its nobodys fault that you are inactive, dont come to bosses & simply suck and nobody wanna give you good items =(
    but HEY, see it from the positive side, I was right once again ^.^

  7. #52
    ZeIda
    Guest

    Default

    Your mutter is inactive, doesnt come to bosses & simply suck

  8. #53
    Promise Less, Do More Senior Member Danny's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    ישראל - In: New York
    Posts
    3,575

    Default

    and i will open a new 2008 movie and eat popcorn[/b]
    that made my day. SLM NEW SIG.

  9. #54
    FlippinSweeT
    Guest

    Default

    are all 7 of lovesaints post in this one topic? lol?

  10. #55
    human_sin
    Guest

    Default

    lol, lovesaint, if some1 has good items and own that mean hes noob?

  11. #56
    xdiablox
    Guest

    Default

    take all your bla bla blaaa jealous ftw lol
    i dont even play

    you don&#39;t understand my point so far...

    the player of the BP is not a gr8 player , he happen to have a
    high level BP with soo item junk that we all know how he got them so do all of his clan
    and all he do is, debuff and hit you for over 2k dameg

    so what is the gr8 game in that !!!

    i know some of vind sin and even that they also items but they still have gr8 combo and
    have skills in mana heal vs etc ..

    but debuff some one and 2 hit him that does not call gr8
    thats call GAY.

    that how bp play! i agree.. but also paper bp in normal can be killed
    item junk msr over here can be attaked by full party and still won&#39;t die
    easy coz of the items he got from all kind of things.

    now lets take that GR8 A1 Bp and give him HB +7 and +0 unq
    and let him run with +8 paper set
    then come talk about gr8 player and show off.

    i saw your vid and it was sooo CRAP, sorry but nothing good i see..
    i give 1000/10 for a normal player who can do more good stuff than you and only
    with +7 master armor and +7 weapon and +0 unq
    so for who think am jealous, and all that bla bla ..
    just think about it, whats make the good game player a good game player!

    its not with how many he can kill its about how he can do the kill
    and how clean he is.

    yet you and all of your clan are full of shit.
    and not just me hate your clan its like 80% of the ares hate this clan
    coz we all know that this clan is : Item Junk .

    made my point, you can say what ever you wanna say... nothing will change
    you will still gonna use your items and think your self gr8 player
    and your clan will still do its crap as they do best .

    and i will open a new 2008 movie and eat popcorn[/b]



    Nice Flame ,,

    but the last time i checked. Items Are Avalible to anyone , Other Classes Have Special Skills?

    Im Talking about debuffs? its a priest skill on the game ok who cares?

    If you complain about it Cure yourself ZZZZZZ

  12. #57
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Durham England
    Posts
    2,005

    Default

    [/b]
    nice stats
    gogo 80 980ac and 3300+ap :=)

    make another movie plez :wub:

  13. #58
    Boyce
    Guest

    Default

    Really fucking nice. Loved the start and nice party pkin. Ares looks pretty nice pk ^^

  14. #59
    human_sin
    Guest

    Default

    Really fucking nice. Loved the start and nice party pkin. Ares looks pretty nice pk ^^[/b]
    ares is nice to pk if u have nice items, nice lvl and nice skills

  15. #60
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,321

    Default

    10/10 for the clips when i&#39;m on Wiggly <3

    0/10 for getting my DCZ exped....cunt.

Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •