Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18

orc @ human esland wtf very funny..

This is a discussion on orc @ human esland wtf very funny.. within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; i fnd @ my pc.. i dont knw who made it but its very funny B) http://rapidshare.de/files/17321355/orc_hu...esland.WMV.html...
Page: 1


  1. #1
    00:00
    Guest

    Default orc @ human esland wtf very funny..

    i fnd @ my pc.. i dont knw who made it but its very funny B)

    http://rapidshare.de/files/17321355/orc_hu...esland.WMV.html

  2. #2
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    /nothanks rapidshare is ahomo

  3. #3
    GoLD_Slash
    Guest

    Default

    rofl!! :blink: :wacko:

  4. #4
    ID4N
    Guest

    Default

    WTF?

  5. #5
    Yustryx
    Guest

    Default

    Nationchange whilst being in eslant =] guy on vid is Jog_PL

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    740

    Default

    pssh.
    I did that shit so long ago, XD

  7. #7
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    omg tahts so funny i want to do that

    i gota imagine what that party of mages was thinking when one of them just died out of nowhere hahha

  8. #8
    ID4N
    Guest

    Default

    do u get nps when u kill a hh or only his money? xD

  9. #9
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    just wondering that im gonna watch it again

    edit: yes you get coins, dont think u get nps though
    edit: jep, no nps. good way to get money though - kill merchants in town

  10. #10
    00:00
    Guest

    Default

    Originally posted by giga


    i gota imagine what that party of mages was thinking when one of them just died out of nowhere hahha
    i can imagine :wub:

  11. #11
    SirKnight
    Guest

    Default

    yea, i remember that it's in my computer too

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    593

    Default

    everyone you kill gets exped i think

  13. #13
    nfw
    Guest

    Default

    thats old :P

  14. #14
    Mini teh 1337
    Guest

    Default

    You do get NPs. I remember being afk in eslant once and there was this dude that killed me I was like WTF. So I lost half of my money. But his fun was over when I killed him later.

  15. #15
    tom
    Guest

    Default

    lol too bad he got crappy gear cant kill any one :P

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •