Page 263 of 960 FirstFirst ... 163213253259260261262263264265266267273313363763 ... LastLast
Results 3,931 to 3,945 of 14391
Like Tree42Likes

Post Your Stats:)

This is a discussion on Post Your Stats:) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Shoot at 02/09/2007 fr80 ac350 und...
Page: 263


  1. #3931
    4Tracy
    Guest

    Wink


    Shoot at 02/09/2007
    fr80 ac350 und

  2. #3932
    dliel
    Guest

    Default


    Shoot at 02/09/2007[/b]
    nice
    good ressist ac and hp (all)

  3. #3933
    human_sin
    Guest

    Default

    very good priest

  4. #3934
    Banned
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Portugal
    Posts
    1,153

    Default

    9k hp omfg !

  5. #3935
    4Tracy
    Guest

    Default

    thx

  6. #3936
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Israel
    Posts
    901

    Default


    Shoot at 02/09/2007
    fr80 ac350 und[/b]
    nice dude

  7. #3937
    Mavetse
    Guest

    Default

    9k hp omfg ![/b]
    lol @ ur sig :lol:

  8. #3938
    Thomzz
    Guest

    Default

    Hmm its indeed old pic, dunno exact what items where. I think its dual ROM, IB, WP, PE and SSE, HB+8 and AC valk. All fp's are str after using HP's for undy
    76 ^^ this is new pic:



    Dual rol, shield+3, Holy animor+6, GB, IN, SSE, WE
    And i know noone gives a crack but here my own lovely archer ^^



    archer rocks! and VALKYRIE IS UGLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/b]
    reeuwijk 4 life come girakon noobs :P

  9. #3939
    Senior Member VladDarco's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Norway
    Posts
    115

    Default

    Who said anything about not being legit ?

    If babashopping isnt legit ban me please......

    And mostly everyone on this forum...

  10. #3940
    holmzi
    Guest

    Default

    just got new lvl...




    pathos

    comments plz

  11. #3941
    Senior Member VladDarco's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Norway
    Posts
    115

    Default

    Me up next I presume love :P <3

    You looking purty as ever :wub:

    Gft namechange again please Nidoran ftw ^^

  12. #3942
    dliel
    Guest

    Default

    nice rogue ;]

  13. #3943
    EMW
    EMW is offline
    Senior Member EMW's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Finland
    Posts
    369

    Default

    just got new lvl...


    pathos

    comments plz[/b]
    Nuubyy ^_^ <3

  14. #3944
    Freezy
    Guest

    Default

    just got new lvl...


    pathos

    comments plz[/b]
    gift pls

  15. #3945
    Akai
    Guest

    Default

    gift pls[/b]
    spam pls

LinkBacks (?)

  1. Hits: 2
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 2
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-12-2012, 05:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •