Page 588 of 960 FirstFirst ... 88488538578584585586587588589590591592598638688 ... LastLast
Results 8,806 to 8,820 of 14391
Like Tree42Likes

Post Your Stats:)

This is a discussion on Post Your Stats:) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; gg stats...
Page: 588


  1. #8806
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    gg stats

  2. #8807
    magnified
    Guest

    Default

    best mage in the server, tanks a shitload, and hits hard as FUCK!


    <3 my turk

  3. #8808
    the Undying Senior Member Erim's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    113

    Default

    <3

  4. #8809
    Hey cutie Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    2,586

    Default

    look at this noobs nps ROFL!

  5. #8810
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    turk 4 life <3

    Ps. every succesful clan needs a turk. its fact and been proven bb

  6. #8811
    SacruM
    Guest

    Default

    get flame rings when k2 rapair biff

  7. #8812
    the Undying Senior Member Erim's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    113

    Default

    get flame rings when k2 rapair biff[/b]
    yeah I want FRs
    ROMs r useless compared to FRs :S

  8. #8813
    the Undying Senior Member Erim's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    113

    Default

    look at this noobs nps ROFL![/b]
    ZZZZZZZZZ
    Fuk u!!! <3

    turk 4 life <3

    Ps. every succesful clan needs a turk. its fact and been proven bb[/b]

    LAWL!
    ever SUCCESFUL clan needs a Turk for what?!
    dupes, hax etc? O_O!!!!
    <3

  9. #8814
    HaMaD
    Guest

    Default

    inner u still sux

    killed u naked with 1 dagger also

    bb,

    remember hamad Teh BEAST!!

  10. #8815
    the Undying Senior Member Erim's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    113

    Default

    inner u still sux

    killed u naked with 1 dagger also

    bb,

    remember hamad Teh BEAST!![/b]
    lol
    i was paper, low lvl and non DD(0) now 23 DD with fire staff and armor.
    fire armor will burn your ass 2 times(1400 x2) and each staff damage will slap your ass
    u&#39;ll cry like babies i wanna see that lol.
    good luck
    (btw if u hit me more than 600-650 i&#39;ll notice u as the best sin)

  11. #8816
    HaMaD
    Guest

    Default

    lol
    i was paper, low lvl and non DD(0) now 23 DD with fire staff and armor.
    fire armor will burn your ass 2 times(1400 x2) and each staff damage will slap your ass
    u&#39;ll cry like babies i wanna see that lol.
    good luck
    (btw if u hit me more than 600-650 i&#39;ll notice u as the best sin)[/b]
    Thats word make me flyyyyyyyy

    i cant wait for slapping my ass ~~~ Woot

    erim aq add my msn [email protected]

  12. #8817
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,321

    Default

    Change one ROM for a ROL if you can, your light resis suck ><

  13. #8818
    the Undying Senior Member Erim's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    113

    Default

    Change one ROM for a ROL if you can, your light resis suck ><[/b]
    yeah i use lycaon pendant +2 for that shit lr
    i think clan leaders will help me to get dual ROL or at least 1, right?? :P

  14. #8819
    SacruM
    Guest

    Default

    yup one rol + rom is good too
    with dual rol u will have more ac and more hp, i dont know why im saying it, becoause im 100% sure u know it : D

  15. #8820
    the Undying Senior Member Erim's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    113

    Default

    yup one rol + rom is good too
    with dual rol u will have more ac and more hp, i dont know why im saying it, becoause im 100% sure u know it : D[/b]
    I already knew it but u said that for good ^^
    ty <3

LinkBacks (?)

  1. Hits: 2
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 2
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-12-2012, 05:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •