Results 1 to 13 of 13

rofl waggy look what i find in my pc

This is a discussion on rofl waggy look what i find in my pc within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; old days...
Page: 1


  1. #1
    SiegeR
    Guest

    Default rofl waggy look what i find in my pc

    old days

  2. #2
    Wyvern
    Guest

    Default

    nice pic waggy was noob huh ? unbelievable

  3. #3
    Goofy
    Guest

    Default

    ^_^ ^_^ <3 waggy

  4. #4
    Lizora
    Guest

    Default

    omg ^^

  5. #5
    hackerdetected
    Guest

    Default

    lol :lol:

  6. #6
    Phosgene
    Guest

    Default

    his nick name is :Wagyar: isnt it ?

  7. #7
    acolyted
    Guest

    Default

    lol <3

  8. #8
    xourico
    Guest

    Default

    lol its :wagyar: not wagyar :P

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    New_Order
    Posts
    851

    Default

    Originally posted by Phosgene
    his nick name is :Wagyar: isnt it ?
    Omg rolf

    name was wagyar but after namechange I couldn't return to old one...


    Did I imitate Aspava on that ss? :wub:

  10. #10
    PwnerBaba
    Guest

    Default

    lol, u guys must have the worse humor even, what's so fun with it ? That he does a y ? Or is it beacuse u wanna lick ass, so he gives u free items ?

  11. #11
    SiegeR
    Guest

    Default

    Originally posted by wagyar+--><div class='quotetop'>QUOTE(wagyar)</div>
    <!--QuoteBegin-Phosgene
    his nick name is :Wagyar: isnt it ?
    Omg rolf

    name was wagyar but after namechange I couldn't return to old one...


    Did I imitate Aspava on that ss? :wub:[/b]
    the SS taken by Sirki which u plyz pajatso and himself merchanting near
    and yes u were imitating aspava

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    New_Order
    Posts
    851

    Default

    Originally posted by SiegeR

    the SS taken by Sirki which u plyz pajatso and himself merchanting near
    and yes u were imitating aspava
    I was quite sure I did...he was my favorite :wub:

    h clan, nvte me for DC.....Aspava's most famous sentence ever :blink: :wacko: :lol:

  13. #13
    SiegeR
    Guest

    Default

    only english sentence he made too :lol:

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •