Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 16 to 30 of 62

swep part 2 :o

This is a discussion on swep part 2 :o within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; oops double post ftl...
Page: 2


  1. #16
    Senior Member Bountyhunters113's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Chicago
    Posts
    357

    Default

    oops double post ftl

  2. #17
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    hmm it was alright movie, i loved the kill counter thingy haha

    but it was a bit like what bknight said.. kinda like an organized party raping random noobs ... but only a bit, nt a lot.

    nice mage u guys have, must be fun to pk with such a good tping mage

    nice job soloing the DM, what was the drop btw?

  3. #18
    Senior Member Rapture's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    wisconsin
    Posts
    334

    Default

    nice movie, i liked the counter

  4. #19
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    hmm it was alright movie, i loved the kill counter thingy haha

    but it was a bit like what bknight said.. kinda like an organized party raping random noobs ... but only a bit, nt a lot.

    nice mage u guys have, must be fun to pk with such a good tping mage

    nice job soloing the DM, what was the drop btw?[/b]
    hmm ive never heard of a death mare is that a priv server? could be wrong tho.

  5. #20
    Papps
    Guest

    Default

    hmm ive never heard of a death mare is that a priv server? could be wrong tho.[/b]
    death mares are existant in usko now

  6. #21
    J
    J is offline
    Senior Member J's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    It's hot here
    Posts
    3,029

    Default

    Were you guys being sarcastic about the mages? Because Sanctis tped like twice in that whole movie and I don't think I tped anyone. We just attacked

  7. #22
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    well thats what i mean...if the mages werent there they would get any kills lol. they would get owned in a second.

  8. #23
    HaMaD
    Guest

    Default

    well...


    using salmin skillbar :P

    anyway ...


    8/10 =)

  9. #24
    ass in hole... Senior Member Unihoc's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Swedisch
    Posts
    1,779

    Default

    come vs fatty :mellow:

  10. #25
    HaMaD
    Guest

    Default

    i raped all swedish on twisted 60%+


    Nobody can beat me on sin =)

  11. #26
    Senior Member eaam2003's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    231

    Default

    was nice editing and good teamwork but i dont like to watch gangbangs all the time

    + u r rogue gogogogo solo

    8/10

    btw i liked la7mah thing xD

  12. #27
    HaMaD
    Guest

    Default

    was nice editing and good teamwork but i dont like to watch gangbangs all the time

    + u r rogue gogogogo solo

    8/10

    btw i liked la7mah thing xD[/b]
    wtf u speak arabic ? lol



  13. #28
    Senior Member Hugge's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Sweden
    Posts
    648

    Default

    i raped all swedish on twisted 60%+
    Nobody can beat me on sin =)[/b]
    you havent beat me yet and it wont ever happen =) /biffen

  14. #29
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Orygun, USA
    Posts
    1,480

    Default

    Very nice video baba xD always fun kickin ass with ya

    Pariah volume 4 coming soon

  15. #30
    Senior Member Hugge's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Sweden
    Posts
    648

    Default

    Pariah volume 4 coming soon [/b]
    yay

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •