Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 52

Error Is Back :)

This is a discussion on Error Is Back :) within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; lol i love people who think so great and its only from undez lol i was right behind ur ass ...
Page: 3


  1. #31
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    lol i love people who think so great and its only from undez lol
    i was right behind ur ass magi
    i understand u guys love talking shit but does it ever end :S
    and right I wasnt shit shure bro
    i bet u still have more then half my clannies
    cuz u guys would bribe them
    But cool now for all the others who saying i wasnt shit ect,,,,,

    just have to come in and prove my self once again.

    @Crackurbak

    i had some stuff to take care of in life so i took a break from ko

  2. #32
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    u still talkin like ur pro G0D and u must love alot ppl ..

  3. #33
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    lol how the fuck do u know if im pro ill be glad to fucking 1v1 u now
    all undez gtfo of my topic go talk some other shit on some other person
    its really starting to get annoying

    give me a few weeks to get 70 and master and ill be happy to stomp u shit talkers
    now BB

  4. #34
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    gratz

  5. #35
    ISeeYouPee
    Guest

    Default

    Last i checked Not to meny pepole have respect for you.[/b]
    well like everyone else knows........people do hate the best :S
    its like that always

  6. #36
    Tiba
    Guest

    Default

    please come ... go human please
    it will be more fun for both of us
    and about csw
    u dont stand a chance cuase kids like u dont have half a brain to think of a strategy..
    so yah
    think again.
    and good luck to noobs

  7. #37
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    lol :P

  8. #38
    dragunmaster
    Guest

    Default

    LOL grim good to see your back bud you were 1 of my first friends in this game and we had some god times in eternyl but seriously who the hell are you?

    You cant even combo yourself let alone come in here and say we cant ^^

    And about the castle I hope you bring some comp cuz CSW is so goddam boring, sometimes I wish fierce stayed in this server, if they did this server would be so fukin fun

    Anyways good to see you back, just watch ya mouth my dude because you have been gone a little time, you dont know who can do what

  9. #39
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    yes young anonymous has been trained the skill called "combo" and "MHcombo" he can now beat a lvl 50 full hp ^^

  10. #40
    dragunmaster
    Guest

    Default

    lol 1 v 1 noob?

    damn... my fault you got character stolen

  11. #41
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    shud up.

  12. #42
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    Oh no! Another waste of mana pots...

  13. #43
    Boyce
    Guest

    Default

    What class are you grim?
    And seriously please do go human.
    You
    and
    your
    clan
    blow
    balls.

  14. #44
    dragunmaster
    Guest

    Default

    Grim I <3 You

    But I <3 Undes more

  15. #45
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    Lol undes New clan Rule Come flame me?

    haahaahahhahah

    this needs to end now.

    You dont like me thats cool its just a game im not gonna cry about it.

    But all this undez shit vs me Pshhh


Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •