Results 1 to 8 of 8

LVL 61 Warrior needing clan

This is a discussion on LVL 61 Warrior needing clan within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Ok its a lvl 61 Warrior Orc, Im needing a good clan one the speaks mainly english will tolerate other ...
Page: 1


  1. #1
    Dragon_slayer
    Guest

    Default LVL 61 Warrior needing clan

    Ok its a lvl 61 Warrior Orc, Im needing a good clan one the speaks mainly english will tolerate other languages as long as they can also speak english. leave message here or PM me with your standards and ill get back to you

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    84

    Default

    maybe u should add server...

  3. #3
    Robs0n
    Guest

    Default

    ehehehe lol :lol:

  4. #4
    EatMeTheMage
    Guest

    Default

    Diez :huh:

  5. #5
    Robs0n
    Guest

    Default

    good say somethink more about u. Why no clan whats items what np ? Do u were in any clan

  6. #6
    Dragon_slayer
    Guest

    Default

    srry its Deiz server and it has almost 17K NP's on it cause i dont have shit for gear right now trying to work my way up tho

  7. #7
    EatMeTheMage
    Guest

    Default

    Originally posted by Dragon_slayer
    srry its Deiz server and it has almost 17K NP's on it cause i dont have shit for gear right now trying to work my way up tho
    :huh:

    really? damn always thought you were beramus slayer

  8. #8
    Dragon_slayer
    Guest

    Default

    Originally posted by EatMeTheMage+--><div class='quotetop'>QUOTE(EatMeTheMage)</div>
    <!--QuoteBegin-Dragon_slayer
    srry its Deiz server and it has almost 17K NP's on it cause i dont have shit for gear right now trying to work my way up tho
    :huh:

    really? damn always thought you were beramus slayer [/b]
    Nope always been Deiz but my rouge named dragon_slayer got hacked so now im a warrior

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •