Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 52

is LiorZ trustable?

This is a discussion on is LiorZ trustable? within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally posted by n00bzZ T-mac, with a bit better comp and if I wasn't playing only for fun, trust me ...
Page: 3


  1. #31
    T-Mac
    Guest

    Default

    Originally posted by n00bzZ
    T-mac, with a bit better comp and if I wasn't playing only for fun, trust me no one could own me in ET *:lol:
    pfffffffffffffff LOLZOR LIES GAY...lame excuse go buy your self soap and rubb it on your dick =]

    crusader tapud u are gay -_-

  2. #32
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Israel
    Posts
    878

    Default

    I think someone want a small 1vs1 in ET hmm :lol:

  3. #33
    Flonne
    Guest

    Default

    id prolly own u all in et :P
    and ive never heard of the guy xd

  4. #34
    T-Mac
    Guest

    Default

    Originally posted by Flonne
    id prolly own u all in et :P
    and ive never heard of the guy xd

    fuck u =[

  5. #35
    Speed of Dark
    Guest

    Default

    ET PHONE HOME :blink:

  6. #36
    Inactive Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Life
    Posts
    50

    Default

    got scammed by jews 4 times overall by semi known israelians: 1 chargeback via pp, 1 pass change, 1 account stolen (my fault, gave first) and just now got owned by a motherfucker bitchass punk. u jews are so tricky and tortuos. fuk it, i won't ever again trade with a jew unless i know him for 2++++ years or hes sending me double price and waits for goods like a month in case of some tricky chargeback. and even then wont be so sure <_<

  7. #37
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Israel
    Posts
    878

    Default

    :lol:

    Blame yuorself if you're dumb :lol:

  8. #38
    Inactive Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Life
    Posts
    50

    Default

    yep, that was totaly my fault, i admit that. just i still hope that mofo rots in hell assfukin with hitler.

  9. #39
    CrusAd3R
    Guest

    Default

    comparing israel (7m ppl) to turkey (like 100m o0) i can say that there r israelis almost as much as turks ;s

  10. #40
    T-Mac
    Guest

    Default

    Originally posted by CrusAd3R
    comparing israel (7m ppl) to turkey (like 100m o0) i can say that there r israelis almost as much as turks ;s
    HUH????

    WHAT THE FUCK U'VE WANTED TO SAY?? CUZ I CANT UNDERSTAND U.

    AND STOP BLAMMING JEWS...there are even lame christians that scamm...jews are like all of u..


    SO STFU U FUKIN MOFO AND LICK YOUR DIRTY HAIRY BALLS

  11. #41
    u jelly aviv Senior Member Josh's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    3,314

    Default

    Originally posted by T-Mac+--><div class='quotetop'>QUOTE(T-Mac)</div>
    <!--QuoteBegin-CrusAd3R
    comparing israel (7m ppl) to turkey (like 100m o0) i can say that there r israelis almost as much as turks ;s
    HUH????

    WHAT THE FUCK U'VE WANTED TO SAY?? CUZ I CANT UNDERSTAND U.

    AND STOP BLAMMING JEWS...there are even lame christians that scamm...jews are like all of u..


    SO STFU U FUKIN MOFO AND LICK YOUR DIRTY HAIRY BALLS[/b]
    Considering he is a jew, i suggest you re-read what hes been saying. :mellow:

  12. #42
    T-Mac
    Guest

    Default

    Originally posted by JoshTehPwner+--><div class='quotetop'>QUOTE(JoshTehPwner)</div>
    Originally posted by T-Mac@
    <!--QuoteBegin-CrusAd3R

    comparing israel (7m ppl) to turkey (like 100m o0) i can say that there r israelis almost as much as turks ;s


    HUH????

    WHAT THE FUCK U'VE WANTED TO SAY?? CUZ I CANT UNDERSTAND U.

    AND STOP BLAMMING JEWS...there are even lame christians that scamm...jews are like all of u..


    SO STFU U FUKIN MOFO AND LICK YOUR DIRTY HAIRY BALLS
    Considering he is a jew, i suggest you re-read what hes been saying. :mellow:[/b]
    nah still didnt got it...wtf...explain pm plz.

  13. #43
    u jelly aviv Senior Member Josh's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    3,314

    Default

    Originally posted by T-Mac+--><div class='quotetop'>QUOTE(T-Mac)</div>
    Originally posted by JoshTehPwner+--><div class='quotetop'>QUOTE(JoshTehPwner)
    <!--QuoteBegin-T-Mac
    @
    <!--QuoteBegin-CrusAd3R

    comparing israel (7m ppl) to turkey (like 100m o0) i can say that there r israelis almost as much as turks ;s


    HUH????

    WHAT THE FUCK U'VE WANTED TO SAY?? CUZ I CANT UNDERSTAND U.

    AND STOP BLAMMING JEWS...there are even lame christians that scamm...jews are like all of u..


    SO STFU U FUKIN MOFO AND LICK YOUR DIRTY HAIRY BALLS
    Considering he is a jew, i suggest you re-read what hes been saying. :mellow:[/b]
    nah still didnt got it...wtf...explain pm plz.[/b][/quote]
    I guess as people are calling jews scammers, hes just saying theres lots more turks then isrealis, so would be no where near as much scammers in isreal then turkey :

  14. #44
    CrusAd3R
    Guest

    Default

    there r almost as same israelis as turks comparing to the total numbers of ppl. with so many israeli/jew players there MUST be alot of scammers like any other nation.

  15. #45
    T-Mac
    Guest

    Default

    Originally posted by CrusAd3R
    there r almost as same israelis as turks comparing to the total numbers of ppl. with so many israeli/jew players there MUST be alot of scammers like any other nation.
    oh ok...next time quote the comment u're gonna asnwer too :X

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •