Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 46 to 60 of 62

MrPayne> SOLD :) quiting post

This is a discussion on MrPayne> SOLD :) quiting post within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ...
Page: 4


  1. #46
    MrPayne
    Guest

    Default


  2. #47
    Wyvern
    Guest

    Default

    Good luck in your real life

  3. #48
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Newcastle, Australia
    Posts
    158

    Default

    bb yoni one of the best sins ive ever played with/against :wub:

    <3 ori :wub: great guy who always there for his friends

    take care rl guys and gl :wub:

  4. #49
    niggerjewnerdfgtdouche Senior Member TempesT's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    everywhere, form here to there
    Posts
    854

    Default

    WHAT a gay, i never should've invited you to all those troll partys so you never got 70 and no one would buy your char..... i blame myself, im gonna go cry....

    gl what ever you do.

    and remember, DONT DIE, if you do im gonna stab you.

  5. #50
    SuperRajiv The Spasian ResserGD's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    London, United Kingdom
    Posts
    2,500

    Default

    gl in real life..

    ill neva 4get the favour wen u asked ur cl to let me thru the gate at abyss XD

    we farmed soi that day

  6. #51
    MrPayne
    Guest

    Default

    lol tempest, i really owe u on those human side troll party XD

  7. #52
    Husy_The_Turk
    Guest

    Default

    gl irl bro

  8. #53
    Schaf
    Guest

    Default

    Originally posted by MrPayne
    Now that is one Damn sexy pic how can u not love those 3 guys

    and why is everyone always forgetting all those aoe parties we leeched u in :angry: :wub:

  9. #54
    BLacKLoRD
    Guest

    Default

    bb baba gl in rl

  10. #55
    Maiwen
    Guest

    Default

    Guy and Brandin , i didnt forget u when i posted for Yoni , i just didnt know at this time that u were leaving too

    It will be impossible to forget the fun we got xping Have fun in real life and good luck whatever u will do

    For me MrPayne will always be Brandin/Yoni since i couldnt know who was on the char , till u corrected me

    Guy u was an amazing priest, :wub:

    Love u guys

  11. #56
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Lima-Peru
    Posts
    161

    Default

    bb, luck

  12. #57
    4ikon
    Guest

    Default

    Even though I've quit this game, I'll miss our 1v1's ... wish we could've done a 1v1 with us both 70, I think it would've been very close.

    Gl irl tho, hope you'll have as much fun there as you did here :P

  13. #58
    Akabubu
    Guest

    Default

    Thanks all.. lave you :wub:

  14. #59
    JimXrOx
    Guest

    Default

    farewell Knif3.

  15. #60
    Chronos
    Guest

    Default

    u gay, told me not to leave and now u r leaving urself.
    but i didnt listen to u anyways so its all good :lol:

    Btw u forgot who helped u sooooo much with getting lvl 70, so i think i deserve to be on the "thx to" list :P lol

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •