Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 46

WKC is back again

This is a discussion on WKC is back again within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; I'll try to get into this one. I WONT LET THEM WIN.(the one in my dreams). ya...we're just gonna get ...
Page: 2


  1. #16
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    I'll try to get into this one. I WONT LET THEM WIN.(the one in my dreams). ya...we're just gonna get our asses handed to us again. i wish we used our own gear and characters lol, just party up _faaliyet_volcom and LordOfTheHUMANS..them with thier priests...we could possibly win. Devilscommandments i'm sorry..yes your toe is powerful..but is also slow being so great. they would speedhack away h43r:

  2. #17
    Psy
    Psy is offline
    Senior Member Psy's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Rhodesia
    Posts
    1,515

    Default

    Lol, jackpot exp event pls.

  3. #18
    Xela
    Guest

    Default

    Originally posted by MagicWannaBe
    I'll try to get into this one. I WONT LET THEM WIN.(the one in my dreams). ya...we're just gonna get our asses handed to us again. i wish we used our own gear and characters lol, just party up _faaliyet_volcom and LordOfTheHUMANS..them with thier priests...we could possibly win. Devilscommandments i'm sorry..yes your toe is powerful..but is also slow being so great. they would speedhack away *h43r:
    we will loose like noobs if it stay the same stuff
    in JP-KO they got the ice age before everyone so many people are lvl 80 and have lugia+8 sherion+8 etc.

  4. #19
    Senior Member devilscommandments's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Toronto, Canada
    Posts
    994

    Default

    I'm tellin ya...my TOE will pwn all asians. they'll scream " GOZILA ! GOZILA ! " when they see it.

  5. #20
    kibal
    Guest

    Default

    after the 1st one i got K2Žed so i wont play it more , gl there.

  6. #21
    niggerjewnerdfgtdouche Senior Member TempesT's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    everywhere, form here to there
    Posts
    854

    Default

    Originally posted by devilscommandments
    i'll crush every chink with my big toe
    Sever? lets go bitch :P

  7. #22
    Senior Member devilscommandments's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Toronto, Canada
    Posts
    994

    Default

    u lucky i just clipped my half inch nail

  8. #23
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    well if out best macro/babashoppers cant do it then by god his toe will have to!

    BELIEVE IN THE TOE

  9. #24
    Glader
    Guest

    Default

    Originally posted by devilscommandments
    I'm tellin ya...my TOE will pwn all asians. they'll scream " GOZILA ! GOZILA ! " when they see it.
    ROFL! Almost choked on my breakfast :lol:

  10. #25
    zetazeta
    Guest

    Default

    time to get wooped again <_<

  11. #26
    Trii
    Guest

    Default

    what's the site for koxp, i need to get used to it to be even with chinks

  12. #27
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,554

    Default

    it will be in asian language so only them can use it anyway <_<

  13. #28
    FrEaK
    Guest

    Default

    Originally posted by Flippy
    it will be in asian language so only them can use it anyway *<_<
    more like turkish probably

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,554

    Default

    Originally posted by FrEaK+--><div class='quotetop'>QUOTE(FrEaK)</div>
    <!--QuoteBegin-Flippy
    it will be in asian language so only them can use it anyway *<_<
    more like turkish probably[/b]
    well the "real" hackers not scripkiddies are asian... kosp , koxp etc etc all made by chinese (note btw that its avaible only for usko , they don't fuck up their own game...)

  15. #30
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Finland
    Posts
    683

    Default

    Originally posted by Xela+--><div class='quotetop'>QUOTE(Xela)</div>
    <!--QuoteBegin-MagicWannaBe
    I'll try to get into this one. I WONT LET THEM WIN.(the one in my dreams). ya...we're just gonna get our asses handed to us again. i wish we used our own gear and characters lol, just party up _faaliyet_volcom and LordOfTheHUMANS..them with thier priests...we could possibly win. Devilscommandments i'm sorry..yes your toe is powerful..but is also slow being so great. they would speedhack away *h43r:
    we will loose like noobs if it stay the same stuff
    in JP-KO they got the ice age before everyone so many people are lvl 80 and have lugia+8 sherion+8 etc.[/b]
    yeah well they got babashop in pus and +8 scrolls etc.

    and yes if there are no rules again... it will end that they got autotown etc. bug abuse ftw...

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •