Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 36 of 36

new scammer

This is a discussion on new scammer within the Trading disputes & reports forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; So its even worst ban the son of a bitch...
Page: 3


  1. #31
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    ISRAEL
    Posts
    2,190

    Default

    So its even worst

    ban the son of a bitch

  2. #32
    Banned
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Peru <3
    Posts
    225

    Default

    lol
    btw when u said a lot of shit about me u told me u had the ss of the "trade"
    post it pls

    @ko4mylife

    lmao
    why so angry chill out a bit
    read all the stuff again and post a new reply. meanwhile keep sucking bru. ;D

  3. #33
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    ISRAEL
    Posts
    2,190

    Default

    Coz it piss me off that yoou fucking scammed your clan member

    All your clan said you are trusted and you still scammed him

    People like you deserve to die

  4. #34
    Jesus Savior! Senior Member Sp1ke's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    278

    Default

    Quote Originally Posted by ko4mylife View Post
    Coz it piss me off that yoou fucking scammed your clan member

    All your clan said you are trusted and you still scammed him

    People like you deserve to die
    i wasn't in he's clan member ><





    AND NOUVECK WHERE DID I SAID THAT I HAD THE SS OF THE TRADE U SON OF A BICH ?

    LOOK AT THE SCREEN SHOT OF THE MSN CONVERTION AND SEE THAT U FAIL AT LIES AGAIN .

    UMMM UMMM lets remind u something before u gonna keep say u didnt scammed me

    Quote Originally Posted by Stifa View Post
    nouveck is a scammer. he scammed an iron neck and a cleaver +9 for me. Then he relogged to trade me his items. And he was just gone. he logged off game and off msn.

    i dont have clear proof but u guys gotta believe me on this one. PLEASE IVE BEEN SCAMMED TOO MUCH
    u was trying to sell that cleaver before we did the trade nub u scammed stifa and then scammed me and u gonna keep say that u aint a scammer?
    Last edited by Sp1ke; 07-30-2010 at 12:40 PM.

  5. #35
    Banned
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Peru <3
    Posts
    225

    Default

    Quote Originally Posted by ko4mylife View Post
    Coz it piss me off that yoou fucking scammed your clan member

    All your clan said you are trusted and you still scammed him

    People like you deserve to die
    rofl

    haters like u need 2 shut the fuk up. capisce?

  6. #36
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    ISRAEL
    Posts
    2,190

    Default

    Quote Originally Posted by nouveck View Post
    rofl

    haters like u need 2 shut the fuk up. capisce?
    rofl, what an idiot

    the scammer has spoken

    at least, if u weren't a scammer, you would try to post proofs or anythign else that will clear your name, but you know that you are scammer, and got no way to "proof" you arent, so you just don't try

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •