Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 61 to 75 of 86

Ar1se1337 Pk Movie

This is a discussion on Ar1se1337 Pk Movie within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; i love that mages pwn with good unqies...
Page: 5


  1. #61
    kdoyle
    Guest

    Default

    i love that mages pwn with good unqies

  2. #62
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    428

    Default

    Loads of nova kills, sexy video

  3. #63
    Seekor
    Guest

    Default

    10/10
    one of the best mage movies that i have seen
    just wondering if u dont mind me asking what the plus on the elixir is and the fr's/rof's are.
    And btw stay karus male because green floating midgets are sexy

  4. #64
    runordie
    Guest

    Default

    Its elixir +8 and i doubt he has any Rof's, maybe 1 flame ring. Unless there is something arise hasnt told me about :mellow:

  5. #65
    Senior Member silversin's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Poland / England
    Posts
    139

    Default

    9/10 to much zooming :P I wanna watch your actions not shitty ko grass ... ^^

  6. #66
    OutlawDance
    Guest

    Default

    5/10
    zoom mode sux
    music bad
    your opponents on vs are sux ,i mean nobody strong
    little bit boring
    u have elixir+9 so u should take some better players to vs than some lamers warrior or karmarija

    http://img292.imageshack.us/img292/9010/elixirgv6.jpg

    bb







    fuck ok

  7. #67
    Buff0
    Guest

    Default

    i like this zoom [/b]
    I also like the zoom

  8. #68
    fredie
    Guest

    Default

    do u still have that elixir +9 ? :P

  9. #69
    wawh
    Guest

    Default

    hmmm, when im looking at this movie

    it looks like you got your mage 1 week ago.. just an oppinion

  10. #70
    Senior Member __DarkMag__'s Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    STFU
    Posts
    704

    Default

    hmmm, when im looking at this movie

    it looks like you got your mage 1 week ago.. just an oppinion [/b]
    lol why?

  11. #71
    ILoveWhisky
    Guest

    Default

    9/10

    I like it

    Pozdro od Huna i Sha
    (wyrobiles sie n44apku;p)






  12. #72
    Senior Member TheGodOfHell's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    785

    Default

    good movie 7/10

  13. #73
    Lezito
    Guest

    Default

    Not Bad..

    5/10

  14. #74
    Senior Member __DarkMag__'s Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    STFU
    Posts
    704

    Default

    9/10

    I like it

    Pozdro od Huna i Sha
    (wyrobiles sie n44apku;p)[/b]
    <3

  15. #75
    Mezmerize
    Guest

    Default

    lol why?[/b]
    maybe because u didn&#39;t know what to do when u got blinded on vs. I mean u should just click at the guy.
    Just a tip ^^

Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •