Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 15 of 78

FIRST +9 HIGHCLASS LEGIT ITEM IN CWEST!

This is a discussion on FIRST +9 HIGHCLASS LEGIT ITEM IN CWEST! within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; OK WHOS GOD?...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    212

    Default



    OK WHOS GOD?

  2. #2
    magnified
    Guest

    Default

    rofl it still sucks...


    rebirth it though look sexy

  3. #3
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    nice lol

  4. #4
    magnified
    Guest

    Default

    sunglass engaged

  5. #5
    prestige459
    Guest

    Default

    rofl it still sucks...
    rebirth it though look sexy[/b]
    i did reb it lol and my pro technique is still alive. 1x +8 and now 1x +9 lol

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    California
    Posts
    956

    Default

    zzz u could of atleast blocked out the chat box ._.

  7. #7
    VIP Member Senior Member JaCoX's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Lima - Perú
    Posts
    1,456

    Default

    wtf thats not your char you lier ;p

    nice upgrade btw

  8. #8
    prestige459
    Guest

    Default

    zzz u could of atleast blocked out the chat box ._.[/b]
    thats why the SS is sooo much better!!!!!!!! luv u pancho!!

  9. #9
    Tiba
    Guest

    Default

    grats

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    386

    Default

    ...wow +9 already on cwest aq ur mother lol jk nice upp

  11. #11
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    zzz u could of atleast blocked out the chat box ._.[/b]
    omfg lol the chat is better then the helm lmao..

    but nice. ill be first to make a +9 thats actually good :P

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    541

    Default

    Rofl Pancho.
    Damn nice +9... Too bad it's a helm lol.

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    340

    Default

    OK WHOS GOD?[/b]
    not you

  14. #14
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    767

    Default

    wow helmet xD good for undying

    be turk and rebirth it so u look cool lol.

  15. #15
    Banned
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Portugal
    Posts
    1,153

    Default

    gz =)

Page 1 of 6 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •