Page 312 of 548 FirstFirst ... 212262302308309310311312313314315316322362412 ... LastLast
Results 4,666 to 4,680 of 8209
Like Tree28Likes

Post your DLW/DCZ char

This is a discussion on Post your DLW/DCZ char within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; (Friends char i play :P)...
Page: 312


  1. #4666
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,321

    Default



    (Friends char i play :P)

  2. #4667
    Banned
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    England
    Posts
    618

    Default

    ermm, u need to work on ur ap/ac they're very low :P

    awsome char <3

  3. #4668
    NeronDomitius
    Guest

    Default

    low manner <_<

    everything else is ok

  4. #4669
    ILIKEPIE
    Guest

    Default

    Better stats than my private server dcz :lol:

  5. #4670
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    huh its ardream, avedon +10>Hb+10 no matters what xD.. dont say avedon need too much str, its 224 =)[/b]
    i said i was unsure. i didnt say it was like a fact.

  6. #4671
    EvilAtomicFrog
    Guest

    Default

    Avedon +10 > HB+10[/b]
    spear of murky waters +10 + exeptional impact or hanguk +10 > avedon +10 to me

  7. #4672
    Thug Life Baybbeehhh! Senior Member SizzleMyNizzle's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    California Love
    Posts
    469

    Default

    avedon +10 > raptor +10 > 2H Giga +10 > hb+10 > spear of murky +10 and hanguk +10...
    tried it in TwistedKo

  8. #4673
    SacruM
    Guest

    Default

    thats only priv .. and elemental bonus dosent works same like in usko

  9. #4674
    sexyrexy
    Guest

    Default

    that and the hb probably has the old attack power and not the improved one that it currently has (remember +7 gained like 2, +8 gained like 6, etc.)

  10. #4675
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    holy crap that warrior is a beast..... +3 uniques? 4.8k hp! 2.25k AP! and u stil have 1.3k AC!!!!!

    zomg....... gyft me for one scroll pls

  11. #4676
    ass in hole... Senior Member Unihoc's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Swedisch
    Posts
    1,779

    Default

    i offer a lvl 56 rogue on pathos for that warrior
    geared of course :mellow:

  12. #4677
    Pino
    Guest

    Default

    its an okay warrior xD

  13. #4678
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Germany ಠ_ಠ
    Posts
    7,324

    Default

    Currently building a dcz sin.
    Not done yet equipping him tho
    will upgrade rol to rol+1 , eme to eme+2 and ill try to get a wp+3
    not sure if that will work out tho lol

    anyway here it is :>

  14. #4679
    xstep
    Guest

    Default



    (Friends char i play :P)[/b]
    holy shit

  15. #4680
    lez
    Guest

    Default

    NIce warrior horror, looking forward to seeing it in dcz ^^

    Currently building a dcz sin.
    Not done yet equipping him tho
    will upgrade rol to rol+1 , eme to eme+2 and ill try to get a wp+3
    not sure if that will work out tho lol

    anyway here it is :>
    [/b]
    buffed stats pls
    but wtf, koxpmusun? whats that ID or w/e above sundries and pot npc ? correct me if im wrong :P


LinkBacks (?)

  1. Hits: 1
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 3
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-17-2012, 09:05 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •