Page 711 of 960 FirstFirst ... 211611661701707708709710711712713714715721761811 ... LastLast
Results 10,651 to 10,665 of 14391
Like Tree42Likes

Post Your Stats:)

This is a discussion on Post Your Stats:) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; new Oo...
Page: 711


  1. #10651
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    new Oo




  2. #10652
    Milanac
    Guest

    Default

    I like your stats with shield and that new club

  3. #10653
    Senior Member Darki's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Poland
    Posts
    670

    Default

    damnit leonard + gabs build is so sexy ^_^
    it pwn even on private servers

  4. #10654
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    XD, almost reached my goal, to have atleast 100 base resist to all flame/glacier and light XD LOL :P

  5. #10655
    Senior Member Darki's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Poland
    Posts
    670

    Default

    hmmm i bet u run with gabs and leonard most of the time so basically u reached your goal :P
    P.S with that build i used 2h weapon only for runners
    wirinom range <3

  6. #10656
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    i tested the range difference between a wirinom and the ms +9 ( i made a wirinom +5 XD)

    and tbh, it is about 1 tiny little step difference, its not even a noticable step for the wirinom and its range... the only thing that would be greater about the wirinom is the special ability if it activates, otherwise the ms hits damn hard on people

  7. #10657
    Senior Member amaury007's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    507

    Default

    What accesories do u have Jdizzle?

  8. #10658
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    roc +1
    legionaire band +1
    lillime +3
    lillime +3
    in +0
    gb +0
    ms +9
    chitin&#39;s +8 with shell gaunlets
    gabs +7
    leo +2 rb

    ac valks
    ap pathos gloves against priest cuz i <3 aimin those priest

  9. #10659
    Senior Member Blast_Radius's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    559

    Default

    roc +1
    legionaire band +1
    lillime +3
    lillime +3
    in +0
    gb +0
    ms +9
    chitin&#39;s +8 with shell gaunlets
    gabs +7
    leo +2 rb

    ac valks
    ap pathos gloves against priest cuz i <3 aimin those priest [/b]
    Lol little resist whore, you like to make people think you have lilime&#39;s +3 don&#39;t you?

    They&#39;re +2, but appear as +3 nub >.>

  10. #10660
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    Lol little resist whore, you like to make people think you have lilime&#39;s +3 don&#39;t you?

    They&#39;re +2, but appear as +3 nub >.>[/b]
    i say whatever they @ the top of my screen noob =D =D

    if it says lillime enticement +3, its a lillime +3, if it says lillime +4, then its a +4 LOL :P

  11. #10661
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Montenegro
    Posts
    1,038

    Default

    i say whatever they @ the top of my screen noob =D =D

    if it says lillime enticement +3, its a lillime +3, if it says lillime +4, then its a +4 LOL :P[/b]

    well since there is no +0 and +1 has stats of a +1, i would say +1 = +0 and +2 = +1 etc

  12. #10662
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    here is my friends warrion we are almost done gearing up


  13. #10663
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    ....
    Posts
    1,007

    Default

    great resistances, normal ac, decent ap, low hp, first giga warrior i like but you should really work on the hp, some warriors have near that unbuffed

  14. #10664
    MiragBaba
    Guest

    Default

    lol this is decent hp for 80 warrior

  15. #10665
    NeronDomitius
    Guest

    Default

    ap 9/10
    ac 7/10
    hp 6.5/10
    ressists 10/10

    overall, really nice char, could work on more hp only cuz u dont have in

LinkBacks (?)

  1. Hits: 2
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 2
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-12-2012, 05:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •