Page 10 of 11 FirstFirst ... 67891011 LastLast
Results 136 to 150 of 165

Those playing new beta

This is a discussion on Those playing new beta within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; new weapons look cool...
Page: 10


  1. #136
    Deviouspro
    Guest

    Default

    new weapons look cool

  2. #137
    ass in hole... Senior Member Unihoc's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Swedisch
    Posts
    1,779

    Default

    http://img136.imageshack.us/my.php?i...3578202rk5.jpg ^^ if beta gonna closed today i will burn to +8 ;p

    anyway i made mage staff+8 too [/b]
    i burned my sword to +8 and burned every armor to +2 reb except my shell pauldron to +5 reb

  3. #138
    Black Irish Senior Member sir_locksley's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Phoenix, Arizona
    Posts
    1,758

    Default



    The char I made on sunday 2 days ago ;d Not bad stats for only 2 days of playing ^_^

    Also dont comment on the name ._. I made it as a joke with Blackbreed D:

  4. #139
    TheBloodyBeast
    Guest

    Default

    slm mike, nice stats

  5. #140
    Senior Member Cat^'s Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Poland/Sttetin aka Szczecin
    Posts
    1,046

    Default



    The char I made on sunday 2 days ago ;d Not bad stats for only 2 days of playing ^_^

    Also dont comment on the name ._. I made it as a joke with Blackbreed D:[/b]
    how posible my friend have PS+5 and he have 2400 ap ?:P hmm maybe beter necklace(lupus) ;p anyway GG i will burn mine to +8 ;p

  6. #141
    Senior Member Dellgado's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    95

    Default

    WTF

  7. #142
    yossi777
    Guest

    Default

    new weapons are so cool... dunno how to get them may quest or something like gems/chests :X
    short clip from the japan ko our game gonna be like this ^^ look at some new weapons that we gonna have at our game =]

    http://www.youtube.com/watch?v=dxsccI-0Zxo...feature=related

  8. #143
    Black Irish Senior Member sir_locksley's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Phoenix, Arizona
    Posts
    1,758

    Default

    how posible my friend have PS+5 and he have 2400 ap ?:P hmm maybe beter necklace(lupus) ;p anyway GG i will burn mine to +8 ;p[/b]
    well i got quest uniques, and PS+7, and armors are Chitin Pauldron +8, Chitin Helmet and Gaunts +7, Chitin +5 boots :wacko: and shell +5 pads

    Im having some good luck, some bad... Breaking so many chitins and shells to +7 is making me angry D:

  9. #144
    Selam Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Curitiba/Brazil
    Posts
    161

    Default



    sword burned to +2 reb

  10. #145
    angelsdream
    Guest

    Default



    sword burned to +2 reb [/b]
    I prefered you as mage baby :P

  11. #146
    Selam Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Curitiba/Brazil
    Posts
    161

    Default

    I prefered you as mage baby :P[/b]
    ahuehasue i miss my old mage

    long time i dont see u dude ;d

  12. #147
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    well i got quest uniques, and PS+7, and armors are Chitin Pauldron +8, Chitin Helmet and Gaunts +7, Chitin +5 boots :wacko: and shell +5 pads

    Im having some good luck, some bad... Breaking so many chitins and shells to +7 is making me angry D:[/b]
    Credentials go to me, ty ty :P

    and yes Lego, ty for making most of my shit xD

  13. #148
    Senior Member OmgThisIsMe's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Proud to be Israeli
    Posts
    2,781

    Default

    seriously.. nobody cares. its a freakin BETA server. you're like whoring the pics of you holding king scepters on all the freakin beta thread, but NOBODY CARES. OK? its BETA! god you're so stupid and attention seeking i wish you'd just die already. and i'm flaming you because you need to wake up.[/b]
    Wow dude , get over it its just a fucking game who give a fuck if he show hes shit? you know its beta , every1 does , why you give a shit what he posting? grow up.
    Funny how people saying i starting flame topics , while i always said " ko4life members always have to flame when they dont like something " here you go , nice example mate , how old you are btw? you still got milk on your lips.

  14. #149
    imma cut you up Senior Member lIIIIIIIIIIl's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    United States of Eurasia
    Posts
    3,225

    Default

    Wow dude , get over it its just a fucking game who give a fuck if he show hes shit? you know its beta , every1 does , why you give a shit what he posting? grow up.
    Funny how people saying i starting flame topics , while i always said " ko4life members always have to flame when they dont like something " here you go , nice example mate , how old you are btw? you still got milk on your lips.[/b]
    i sure do. i know its a fuckin game i don't even play it anymore lmao.

    and just to piss you off- if i shouldn't have given a fuck to him u shouldn't give a fuck to me! and here you are... so.. you suck.

  15. #150
    EXP Extraordinaire Senior Member HeavensReject's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    San Diego, CA, USA
    Posts
    1,058

    Default

    i sure do. i know its a fuckin game i don't even play it anymore lmao.

    and just to piss you off- if i shouldn't have given a fuck to him u shouldn't give a fuck to me! and here you are... so.. you suck.[/b]
    IIIIIIIII rapes face from my old diez days..and omgthisisme is a flamboyant homosexual


    fuck da beta lets see what all u bitches do when it hits usko


    (i wont do shit cuz i barely play) h34r:

Page 10 of 11 FirstFirst ... 67891011 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •