Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 38

Unbelievable

This is a discussion on Unbelievable within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Wallhacking Solution Phase 1 * Users who wallhack specific areas of the game will be sent to an in-game Jail ...
Page: 1


  1. #1
    Bachus
    Guest

    Default Unbelievable

    Wallhacking Solution Phase 1

    * Users who wallhack specific areas of the game will be sent to an in-game Jail
    * To get out of Jail users will have to kill a specific amount of mobs to get out and will have to fight with other users in Jail for those mobs
    * Additional phases of the wallhack solution will include more restricted areas that cheaters cannot walk through without being detected

    OMG, k2 is absolutely awesome, this is the solution they got, against wallhackers.
    BANNNNNN THEMMMMM YOUUUU IDIOTTSSSSSSSSSSSS, DON"T MAKE THEIR CHEATING MORE INTERESTING!!!!

  2. #2
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    Quote Originally Posted by Bachus View Post
    Wallhacking Solution Phase 1

    * Users who wallhack specific areas of the game will be sent to an in-game Jail
    * To get out of Jail users will have to kill a specific amount of mobs to get out and will have to fight with other users in Jail for those mobs
    * Additional phases of the wallhack solution will include more restricted areas that cheaters cannot walk through without being detected

    OMG, k2 is absolutely awesome, this is the solution they got, against wallhackers.
    BANNNNNN THEMMMMM YOUUUU IDIOTTSSSSSSSSSSSS, DON"T MAKE THEIR CHEATING MORE INTERESTING!!!!
    Where is this from? Forum?

  3. #3
    ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100%VOLUME Senior Member SamEs's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Bielefeld|Germany
    Posts
    1,248

  4. #4
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    Soccer + "Turkish inspired" costumes, win patch ._.

  5. #5
    Doooh Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Brazil
    Posts
    152

    Default

    rofl.. now ppl will want use Wallhack..

    hahaha

  6. #6
    Distrax
    Guest

    Default

    well, its phase 1 of wallhacking and it might be very bad for them to be there...

    probably mobs dont give xp at all, and they will have alot to kill to be able to get out.

    In another game when u insult people they put u in jail where you have to cut potatoes to be able to get out, and thrust me it was VERY VERY long and anoying....

    I find this new positive.

  7. #7
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    I agree with distrax, instead of wallhackers not getting banned because a GM didn't see them, they can automatically be punished in another form which is better then nothing.

    P.S- the cutting potatoes made me lol, what game was it?
    Last edited by AsSaiLaNT9082; 05-19-2010 at 01:04 AM.

  8. #8
    Senior Member Jayrich's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    309

    Default

    you guys act like koxper will care he has to kill 100 monsters to escape jail

    what he cares he is afk and using 0 pots... its not like u will get xped to jail monsters or that they will hit hard cuz it will have to be a monster that anyone 1-83 could kill

    so basically it will just be a giant ks slot with a shit load of koxpers and whoever has best attk feature will be out faster

  9. #9
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    Quote Originally Posted by Jayrich View Post
    you guys act like koxper will care he has to kill 100 monsters to escape jail

    what he cares he is afk and using 0 pots... its not like u will get xped to jail monsters or that they will hit hard cuz it will have to be a monster that anyone 1-83 could kill

    so basically it will just be a giant ks slot with a shit load of koxpers and whoever has best attk feature will be out faster
    Maybe, however they will keep getting tp'd to the arena when they try. Better then isi/fela getting taken by hackers...now they will keep getting tp'd into a cheater zone

  10. #10
    Distrax
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Jayrich View Post
    you guys act like koxper will care he has to kill 100 monsters to escape jail

    what he cares he is afk and using 0 pots... its not like u will get xped to jail monsters or that they will hit hard cuz it will have to be a monster that anyone 1-83 could kill

    so basically it will just be a giant ks slot with a shit load of koxpers and whoever has best attk feature will be out faster

    Maybe they have to kill mobs inside manually with a bamboo or something like that, and can be long.... who know yet

  11. #11
    R.I.P Impulsive Senior Member jaspreet's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New York
    Posts
    2,569

    Default

    WHAT!?!? You mean i can pvp against other people and get a monster as a reward? Preposterous!

  12. #12
    TNM
    TNM is offline
    Senior Member TNM's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    The Netherlands
    Posts
    356

    Default

    Good idea/solution i remember some pirate game where you were stuck in a jail when you got caught by guards. It was for 2 hours, no matter if you logout (you could gamble your time but odds were low) so i quitted playing after a day. Of course a ban would be good too, as noone should be in those areas anyway.
    Those mobs prolly will drop unique accesoiries so they'll have better gear when they return

  13. #13
    Distrax
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by AsSaiLaNT9082 View Post
    I agree with distrax, instead of wallhackers not getting banned because a GM didn't see them, they can automatically be punished in another form which is better then nothing.

    P.S- the cutting potatoes made me lol, what game was it?

    I dont remember the game... it was about 10 years ago lol

  14. #14
    Jesus Savior! Senior Member Sp1ke's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    278

    Default

    did u guys saw the new turkish valks O_O" ?

  15. #15
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    lol at this, for the turkish servers there will be more action in the jail then there will be in cz

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •