Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 61 to 75 of 78

To anyone that was in Pariah or wants to be in read this!

This is a discussion on To anyone that was in Pariah or wants to be in read this! within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Wassup motha' fuckas! Lemme sharreeee haha...
Page: 5


  1. #61
    Rockn' it sonnnn! Senior Member RoBZiLLa's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    cupchicks.com
    Posts
    414

    Default

    Wassup motha' fuckas! Lemme sharreeee haha

  2. #62
    Senior Member Electr1c's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    nyc
    Posts
    317

    Default

    i was in diez 3months ago turks kept asking me if i was in pariah... and they dispersed long ago... the turks think any pro player is from pariah lolz
    and its funny im pretty sure some still remeber u guys

  3. #63
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Orygun, USA
    Posts
    1,480

    Default

    Wow, nice to see all ya'lls replies! I got charlies message on youtube, but i dont really read the messages I get on there cuz most of them are swear words in turkish about either how good I am or how bad I am. Cant be fucked goin through em.

    See a ton of names I remember and miss all you little gehys. My brother decaps plays on Cwest CZ and talks about it every once in a while but since I've been really busy with work and warhammer and haven't really had the urge to play ko. '

    I'd concider playing on Dies just to see some of the old names. I just woulnd't be interested in actually paying for gear or whatever. Maybe share an acct? Who knows.

    CHARLIE! How are you MAH KANKA!?!?


    I really do miss you guys, and will try to keep in touch. PS - charlie gimme the vent info in a PM and i'll stop by and say hi..

  4. #64
    NOS
    NOS is offline
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Veroia
    Posts
    126

    Default

    justin come back i will kill you ;P Pariah Amity alliance

  5. #65
    Senior Member Metalkon's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Canada, NB
    Posts
    2,607

    Default

    Quote Originally Posted by SaNCTe View Post
    I'd concider playing on Dies just to see some of the old names. I just woulnd't be interested in actually paying for gear or whatever. Maybe share an acct? Who knows.
    You can play my Warrior with me if you'd like, though if I wanna get on you'd have to play the iDebuff priest or someone elses character. I plan on going through with my old 1h build.

    Will have well over 2k attack power on duel weild, 1650ap with a syphoric+8 shield equipped. Run around with duel weild normally with the syphoric+8 on standby.

    I might be able to find my old lv5x mage as a secondary char, it was on a different account.

  6. #66
    Senior Member decaps's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    washington
    Posts
    116

    Default

    >,< nice post been trying to talk him into coming back for like a month ... still working on it but just bought a shiz ton of gear on cwest ... anyways keep buggin justin he is bout to crack lol ><

  7. #67
    Senior Member Appetite's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    AUSTRALIA
    Posts
    446

    Default

    Quote Originally Posted by decaps View Post
    >,< nice post been trying to talk him into coming back for like a month ... still working on it but just bought a shiz ton of gear on cwest ... anyways keep buggin justin he is bout to crack lol ><
    come diez pariah bro

    its cheaper
    and yeah hell crack soon

  8. #68
    Senior Member Metalkon's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Canada, NB
    Posts
    2,607

    Default

    Oh Justin, give me and some of the other guys an easy method of contacting you. :P

  9. #69
    Just do it Senior Member thing's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Floridaaaaa
    Posts
    1,432

    Default

    what? go cwest, go orc, and fight instantclassics ok?

  10. #70
    Senior Member Appetite's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    AUSTRALIA
    Posts
    446

    Default

    Quote Originally Posted by thing View Post
    what? go cwest, go orc, and fight instantclassics ok?
    no ty 2 many old friends in diez

  11. #71
    Senior Member decaps's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    washington
    Posts
    116

    Default

    Quote Originally Posted by Metalkon View Post
    Oh Justin, give me and some of the other guys an easy method of contacting you. :P
    easy would be his brother oh wait that is me... and he is starting to read this post so post away

  12. #72
    Senior Member Appetite's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    AUSTRALIA
    Posts
    446

    Default

    Quote Originally Posted by decaps View Post
    easy would be his brother oh wait that is me... and he is starting to read this post so post away
    john check ya pm's and log msn :O?

  13. #73
    Senior Member Metalkon's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Canada, NB
    Posts
    2,607

    Default

    Been a lil inactive on vent/ko lately.

    Anyone know the status on At0 and the original clan name?

  14. #74
    Senior Member jensken's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    -O.o-Belgium-o.O- ^_^
    Posts
    862

    Default

    Quote Originally Posted by Metalkon View Post
    Been a lil inactive on vent/ko lately.

    Anyone know the status on At0 and the original clan name?
    Slacker!! i'm already lvl 50 and full geared dunno bout At0 tho

  15. #75
    sgtkoss99
    Guest

    Default

    had a good time with these guys

    ~SilentPriest

Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

LinkBacks (?)


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •