Page 2 of 14 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 16 to 30 of 202

I Quit, Theirs a SS of My Sharer using 50% xp Bug GO NUTS!

This is a discussion on I Quit, Theirs a SS of My Sharer using 50% xp Bug GO NUTS! within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; DANG LMAO HAHAHA...
Page: 2


  1. #16
    POLISH PLAYBOY Senior Member BabaHypno's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    EUKO
    Posts
    846

    Default

    DANG LMAO HAHAHA

  2. #17
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    lol i was pissed cuz could be in data base but never know
    if you cant tell i had just logged on and went cz after isiloon and didnt notice until later and removed it

    i can have him log his ko4life and vouch for me

  3. #18
    Senior Member MrCassiba's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Veria,Greece
    Posts
    1,601

    Default

    are u blind ? dont see at my reply near grimreaper buf ?[/b]
    oh ya sry..God damn..!! Didnt saw that .. >.< Grim gr....

    lol i was pissed cuz could be in data base but never know
    if you cant tell i had just logged on and went cz after isiloon and didnt notice until later and removed it

    i can have him log his ko4life and vouch for me[/b]
    Then do it couse ppl call u a cheater now nub..And i dont think u worth to be called like that if u are not a cheater..That&#39;s the way of how legit players getting banned..Sharers wanna make em happy with much exp by using koxp and one day u see u where banned for third party tool&#39;s..That&#39;s just rediculus ..

  4. #19
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    lol im sure jaime and them will vouch to joel never played did max of 10% and 5% of that was befor we went isi and i woke up obviously i didnt notice until later

  5. #20
    Senior Member MrCassiba's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Veria,Greece
    Posts
    1,601

    Default

    lol im sure jaime and them will vouch to joel never played did max of 10% and 5% of that was befor we went isi and i woke up obviously i didnt notice until later[/b]
    So just get em to vouch for u .. I got nothing against u but ppl believe what they believe..( and actually what u just proove to em. .. )

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    822

    Default

    Hahahahaha grim you talk a big game, but when it comes down to it, you&#39;re a cheater as well.

    gg

  7. #22
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    i know no one is going to belive me .. so u can ban me off ko4life
    ive already talked to sam and he knows that i xp alot and if i have xp bug i woulda passed him
    but ive been trying to call joel and he isnt picking up his phone its almost 3
    so just gonna have to wait for my inasence tell tommorrow

  8. #23
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    looks like you hid the evidence (deleted picture from photobucket)

  9. #24
    PFC Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    MyFreeCams
    Posts
    333

    Default

    looks like you hid the evidence (deleted picture from photobucket) [/b]
    DONT WORRY I HAVE THOSE PICS AHAHA

    http://img18.imageshack.us/img18/6342/grimv.jpg

  10. #25
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    285

    Default

    thats what we call owned, sad but true how many ppl cheat now... btw. my mom can log ko4life and vouch me im legyt 75 on Ionia ok?



    edit: hey its Freestylers mom, my son is legit, ok?

  11. #26
    Senior Member MrCassiba's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Veria,Greece
    Posts
    1,601

    Default

    DONT WORRY I HAVE THOSE PICS AHAHA

    http://img18.imageshack.us/img18/6342/grimv.jpg[/b]
    wow..Lol :P That was a clever move dang.. Well keep it till we get a proof .

  12. #27
    Vicious
    Guest

    Default

    yeah, ive got said original pic too.



    thats what we call owned, sad but true how many ppl cheat now... btw. my mom can log ko4life and vouch me im legyt 75 on Ionia ok?

    edit: hey its Freestylers mom, my son is legit, ok?[/b]
    lmfao owned

  13. #28
    Ignore Me Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    AP Whore House
    Posts
    1,873

    Default

    Okay 0 legit clans.

    Servers is shite.

  14. #29
    PFC Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    MyFreeCams
    Posts
    333

    Default

    Yeah bro my sharer was using it and i kick hiss ass oh yeah ỳm legỳt bro ... soooooo lame excuse

  15. #30
    sowiec
    Guest

    Default

    self ownage, and why always same excuse?

Page 2 of 14 FirstFirst 12345612 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •