Page 8 of 20 FirstFirst ... 45678910111218 ... LastLast
Results 106 to 120 of 292

You know you're old school when

This is a discussion on You know you're old school when within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally posted by Festo The mushroom alliance - FiRe, Eternal Knights and Immortal Souls that was too late for me. ...
Page: 8


  1. #106
    W0lF
    Guest

    Default

    Originally posted by Festo
    The mushroom alliance - FiRe, Eternal Knights and Immortal Souls
    that was too late for me. I dont saw it <_< .

    But, i remenber the first gay archer human called: Gambit fuk me all time with styx in cz :angry:

    btw, i start ares when K2 open and move to diez server later.

  2. #107
    Aphile
    Guest

    Default

    Originally posted by Festo
    The mushroom alliance - FiRe, Eternal Knights and Immortal Souls


    i remember one day Hitokirijin got Karin to take me, tony and dreaana to golems. i saw xinny. and i was all like asking him about playing priest. lol. he had chitins, scorpion shield and tooth. and hed only stand up to heal and i was like man this guy is so good.

    btw, where is Karin?

  3. #108
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    United States
    Posts
    511

    Default

    Originally posted by Festo
    The mushroom alliance - FiRe, Eternal Knights and Immortal Souls
    good times. . .I remember my mage (rKaTeKt) was lvl 57 and recently joined SlashTown. . .I got lvl 60 in 10hrs of harpy, so i could get into FiRe, which I did.

    I remember when Garoof wasnt gay. . no wait he still is, disregard. :wub:

    (sage is the pwn)<--- :P

  4. #109
    Senior Member festo's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    2,820

    Default

    lol i remember when we was pking got Gambit into our party and got necroboy to tp him into orc town, that was funny

  5. #110
    elzeus
    Guest

    Default

    Originally posted by Festo
    lol i remember when we was pking got Gambit into our party and got necroboy to tp him into orc town, that was funny
    I remember when LEEDS was added to the ranking forum block list xD
    And tanking new cz towers with festo on his mage we dont need no tank :lol: KFC
    LEEDS

  6. #111
    Senior Member Pajatso's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Finland
    Posts
    294

    Default

    btw Anyone seen Kirshka lately ? or GM101 :P

    found some SS from MYKO.. old good gun CrackeD :P

    Sad that Lepi isnt in that image.. only in partylist ( our leader in MYKO )


  7. #112
    Senior Member Shurt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    U.S.A.
    Posts
    3,584

    Default

    Originally posted by Pajatso
    btw Anyone seen Kirshka lately ? or GM101 :P
    rofl

  8. #113
    Senior Member festo's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    2,820

    Default

    I watched the video last nite :wub:

  9. #114
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    395

    Default

    Originally posted by Pajatso
    btw Anyone seen Kirshka lately ? or GM101 :P
    You should ask HeXToR

    ps: i remember solstice spiking me more than 1400 in my noob MYKO mage that was really painfull -_- , how not to forget some guys like 023, ethics, gothikanemo, bluedemense and BENKEI that warrior that used to own with his giga fighting whole parties of lvl 50 52 humans.

  10. #115
    Solstice
    Guest

    Default

    crackwhore

  11. #116
    carso
    Guest

    Default

    Originally posted by Yun_Yuuzhan
    I love threads like this:


    - when Carsi was lower level than me :P
    stilll is :/

  12. #117
    ScuLLy
    Guest

    Default

    WOW, the best topic ever. Thank you all for refreshing some memories :wub:

  13. #118
    carso
    Guest

    Default

    Originally posted by Pajatso
    btw Anyone seen Kirshka lately ? or GM101 :P
    lol i remember when i saw that vid...she's so fat

  14. #119
    KirbyKommando
    Guest

    Default

    Originally posted by Festo
    The mushroom alliance - FiRe, Eternal Knights and Immortal Souls
    I remember Phil comming on vent to wake me up (since csw was like 4 am my time) and then we would just sit 1 hour in the castle cuz noone showed up .. we always talked shit on vent like "I bet they are gonna have a surprise attack in 10 mins" .. nothing ever happened :lol:

    Anyone knows what happened to Xuzoun and Raistlin_telnise ? I loved to play with those guys

  15. #120
    carso
    Guest

    Default

    Originally posted by ChanTicO+--><div class='quotetop'>QUOTE(ChanTicO)</div>
    <!--QuoteBegin-Festo
    The mushroom alliance - FiRe, Eternal Knights and Immortal Souls
    good times. . .I remember my mage (rKaTeKt) was lvl 57 and recently joined SlashTown. . .I got lvl 60 in 10hrs of harpy, so i could get into FiRe, which I did.

    I remember when Garoof wasnt gay. . no wait he still is, disregard. :wub:

    (sage is the pwn)<--- :P[/b]
    ow wow....i guess i didn't make that connection, i remember you. Weren't you like incrediably noob at first? New york...dammit, my memory blows

Page 8 of 20 FirstFirst ... 45678910111218 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •