Page 8 of 11 FirstFirst ... 4567891011 LastLast
Results 106 to 120 of 154

GyverForce PK movie

This is a discussion on GyverForce PK movie within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; He's just new in clan and didn't pk with clan yet that's why he says "they" are good i think ...
Page: 8


  1. #106
    human_sin
    Guest

    Default

    He's just new in clan and didn't pk with clan yet that's why he says "they" are good i think [/b]

  2. #107
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    285

    Default

    is this guy real Warland from Pathos?

  3. #108
    Senior Member :gyrgi's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Poland
    Posts
    542

    Default

    Now go call me a child =][/b]
    sup child ? B)

  4. #109
    maliluki
    Guest

    Default

    Gyver dont pay attention to noobish children like orko and Freestyle cause your movie is great,the best dcz bp movie i have ever seen.It's your decision will you combo or slide.I know that you would beat 90% of all these flaming noobs.GJ on making this movie,cant wait for part 2.

  5. #110
    Lag0nx
    Guest

    Default

    sup child ? B)[/b]
    good baba i am going to play my toys now cya :P

  6. #111
    Senior Member :gyrgi's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Poland
    Posts
    542

    Default

    good baba i am going to play my toys now cya :P[/b]
    Can I come with you ?

  7. #112
    Lag0nx
    Guest

    Default

    ofcourse =]
    But be careful of the kid that likes taking others toys and putting them up a very tiny hole of his :X.
    he is also known as..

  8. #113
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Emirate of Dubai
    Posts
    1,747

    Default

    Your a fucking idiot,i was trying to be nice and explain i was FUCKING NAKED,i had no fucking armor on,jens and another clannie was there and saw it,i tanked ur fucking noob rogue with 400 ac,GG,u can't take me with 400 AC,so yes your the noob here.

    Wooo i am really going to kill u with 700 AP? mmm Yeah i bet i can,thats so easy.
    And ofcourse instt owns ur ass,he got very good items now and he has kick ass combo,but if he had 700 ap during a 1v1 he wouldn't kill u either.
    ask him to go naked and unwolfed.

    i was trying to show u how i can tank,not how i can kill,u must remember the 6v1 i had on me and i went and took u to 30% and ran before dying from those 5 other noobs.
    I tried to explain to u nicely that i was unarmored,and u acted like a total dick saying im showing off when all i did is explain i had 700 fucking AP.
    GL with that retard,come again whenever u want,i can ofcourse own your ass and u know it so don't bother me anymore.

    And if i talk too much,u don't have to read ,no 1 is forcing you - and not everyone in this world is the same, i'll do whatever i want and how i want it,if you have a problem with that my dick welcomes your mouth.

    Regards - M. Big.

    Now go call me a child =][/b]
    1 hour after the vs u send me a letter

    hey man i was unwolfed, only had 900 ap.
    later u say on ko4life u only had 800 hp and no pauldron
    now you say i had 700 hp and was naked. (hmm 700 ap with md rebirth +8 and shard +1 rebirth? )

    ok whats next....

    i was using daggers +1 , naked and unwolfed?
    k go explain.

    already know u will always have a reason when u cannot beat someone how sucky he might be.

    and i have around 700 ac not 400, ty.
    i can tank 2-3 rouges with it, jenksen already saw it ( if he remembers)

    well gotta
    waiting for another excuse by tomorrow ...

    need to study a biz now!

  9. #114
    Derden
    Guest

    Default

    But be careful of the kid that likes taking others toys and putting them up a very tiny hole of his :X.[/b]
    wtf!!!! pmsl

  10. #115
    Senior Member :gyrgi's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Poland
    Posts
    542

    Default

    ofcourse =]
    But be careful of the kid that likes taking others toys and putting them up a very tiny hole of his :X.
    he is also known as..[/b]
    :lol:

  11. #116
    Lag0nx
    Guest

    Default

    1 hour after the vs u send me a letter

    hey man i was unwolfed, only had 900 ap.
    later u say on ko4life u only had 800 hp and no pauldron
    now you say i had 700 hp and was naked. (hmm 700 ap with md rebirth +8 and shard +1 rebirth? )

    ok whats next....

    i was using daggers +1 , naked and unwolfed?
    k go explain.

    already know u will always have a reason when u cannot beat someone how sucky he might be.

    and i have around 700 ac not 400, ty.
    i can tank 2-3 rouges with it, jenksen already saw it ( if he remembers)

    well gotta
    waiting for another excuse by tomorrow ...

    need to study a biz now![/b]
    i didnt say u had 400 ac,i said i had them,and u couldnt take me with that on.

    i thought i had 900 ap,becasuse i looked after i put chitin back on unwolfed.. but without armors its about 729 i think,i'll check next time i log.
    btw i think i didnt have my new md when i fought u.
    and when i can't beat someone its because he is properly build,knows to heal himself and is a good player,such as owa and wicked_Clown.
    i have never said i beat everyone homo.

    and i said on ko4life i had 800 ap with no armors,not just pauldron off,jens saw me take it all off.. lol.
    once u can kill me without armors i'll stop bitching at that.

  12. #117
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Emirate of Dubai
    Posts
    1,747

    Default

    i didnt say u had 400 ac,i said i had them,and u couldnt take me with that on.

    i thought i had 900 ap,becasuse i looked after i put chitin back on unwolfed.. but without armors its about 729 i think,i'll check next time i log.
    btw i think i didnt have my new md when i fought u.
    and when i can't beat someone its because he is properly build,knows to heal himself and is a good player,such as owa and wicked_Clown.
    i have never said i beat everyone homo.

    and i said on ko4life i had 800 ap with no armors,not just pauldron off,jens saw me take it all off.. lol.
    once u can kill me without armors i'll stop bitching at that.[/b]
    me naked or u naked? i'll surely give it a try and keep trying till i succeed , wont give up that easy... :-P

  13. #118
    Lag0nx
    Guest

    Default

    me naked

    but lol wait until i get 73 i'll log dies again :X
    and then i will check my ap without armor just for u baba..

    gyrgi u come play or what?

  14. #119
    Tits or destiny? Senior Member Dark3lf's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Fınland oke?
    Posts
    2,976

    Default

    Well it was ok I guess. Next time use combo and take some 1 vs 1 :P

  15. #120
    Senior Member Norgrenator's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Canada :D
    Posts
    700

    Default

    Didn't even watch it. IF your gonna play grow some balls and lvl to 70+.

Page 8 of 11 FirstFirst ... 4567891011 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •